loading...

لیمون

بازدید : 250
چهارشنبه 30 شهريور 1401 زمان : 17:10

انتقال و جابجایی درون شرکتی

انتقال درون شرکتی، به شرکت‌هایی که از خارج از کانادا اداره می‌شوند این اجازه را می‌دهد تا کارکنان واجد شرایط را به طور موقت به کانادا منتقل کنند. برای این کار باید شرایط زیر مهیا باشد:

  1. شرکت مورد نظر باید یک شعبه فعال و یا شرکت وابسته یا شرکت تابعه در کانادا داشته باشد
  2. این جابجایی کارکنان با مهارت‌های مورد نیاز باید به بازار کار کانادا چیزی بیافزاید و همچنین به منظور بهبود اثربخشی مدیریت باشد
  3. باید در آینده سهم قابل توجهی در اقتصاد کانادا داشته باشد. مواردی مانند سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا، گسترش تجارت یا صادرات کانادا و ایجاد اشتغال برای کانادایی‌ها

برای آوردن کارگران خارجی به کانادا، شرکت‌ها باید برای LMIA (ارزیابی اثر بازار کار) درخواست دهند اما برای انتقال درون شرکتی، فقط به مجوز کار نیاز است که از ارزیابی اثر بازار کار معاف هستند (IRPA بند R205 (a)، کد معافیت C12). این امر موجب کاهش در زمان پروسه ویزاها، سهولت و کاهش هزینه‌ها می‌شود. طبق بند R204 (a) از IRPA LMIA کد معافیت T24 برای انتقال درون شرکتی افراد واجد شرایطی است که جزو شهروندان کشوری هستند که با کانادا قرارداد تجارت آزاد (FTA) امضا کردند.


انتقال درون شرکتی (ICT): مزایا و راهی به سوی اقامت دائم

  • سرمایه گذاران واجد شرایط و یا دارندگان مجوز کار می‌توانند شرایط اقامت دائم را داشته باشند.
  • تجربه کانادایی تحت ICT تحت پروفایل Express Entry واجد شرایط خواهد بود و بر روی افزایش امتیاز CRS تاثیرگذار است.
  • پس از یک سال کار با مجوز کاری ICT می‌توانید برای 50 شغل (تحت NOC 0، A و B) و یا 200 شغل (تحت NOC 00)، برای یک پیشنهاد شغلی معتبر در کنادا واجد شرایط شوید.
  • تنها داشتن توانایی و دانش برقراری ارتباط پایه در زبان‌های انگلیسی و یا فرانسوی کافی است اما در پروفایل Express Entry باید در تمامی مهارت‌های IELTS امتیاز 6 داشته باشید.
  • هیچ حداقل سرمایه خالص و یا سرمایه گذاری مورد نیاز نمی‌باشد و تنها متقاضی باید توانایی مالی برای شروع کسب و کار را داشته باشد اما متقاضی باید یک برنامه کسب و کار داشته باشد.
  • انتقال پول به حساب کانادایی می‌تواند به متقاضی کمک کند.
  • پروسه مجوز کار زمان بسیار کمتری می‌برد. این کار را می‌توان در دفاتر ویزا، به صورت آنلاین و یا مبادی ورودی به کانادا هم انجام داد.
  • مجوزهای کاری می‌توانند برای شرکت‌های جدید به مدت 1 سال و برای شرکت‌های موجود برای 3 سال صادر شوند.
  • همسر متقاضی می‌تواند یک مجوز کاری باز دریافت کند.
  • کودکان ویزای دانش آموزی دریافت می‌کنند و می‌توانند تا دبیرستان در مدارس دولتی به صورت رایگان تحصیل کنند.
  • تمامی اعضای خانواده متقاضی واجد شرایط پوشش درمانی استانی هستند.


روابط واجد شرایط شرکت‌ها با یکدیگر

بین شرکت‌های خارج از کانادا و شرکتی که در کانادا وجود دارد، یک ارتباط واجد شرایط وجود داشته باشد. شواهدی مبنی بر اینکه یک کارفرما یک شخصیت حقوقی است باید وجود داشته باشد. اساسنامه‌ها، توافق نامه مشارکت، مجوز برای تجارت و کسب و کار و یا مدارکی از ثبت نام در آژانس درآمد کانادا (CRA) می‌توانند به عنوان کارفرمای حقوقی محسوب شوند.

  1. شرکت‌های تابعه: شرکت تابعه به شرکت‌های فرعی، شرکت‌های سهامی خاص یا شخص حقوقی که تحت مالکیت یک شرکت مادر خارجی هستند گفته می‌شود:

این شرکت‌های مادر به طور مستقیم یا غیر مستقیم، نیمی یا بیش از نیمی از موجودیت شرکت‌های تابعه را کنترل می‌کنند و یا به طور مستقیم یا غیر مستقیم 50 درصد از سرمایه گذاری 50-50 را در اختیار دارد و از حق کنترل و حق وتو در برابر واحدهای تجاری برخوردار هستند و یا به طور مستقیم و یا غیر مستقیم کمتر از نیمی از موجودیت شرکت‌ها را در اختیار دارند اما در حقیقت تمام موجودیت شرکت‌ها را کنترل می‌کنند.

  1. شعبه: شعبه یک بخش یا دفتر عامل همان سازمان است که در مکانی متفاوت مستقر شده است.
  2. شرکت وابسته: یکی از دو شرکت تابعه که هر دو آن‌ها تحت مالکیت و کنترل یک شرکت مادر و یا یک فرد باشند و یا یکی از دو شخصیت حقوقی متعلق و تحت کنترل یک گروه از افرادی که دارای سهم یا نسبت تقریباً یکسانی از هر شرکت هستند.

الزامات کارمندان

کارمند مورد نظر باید در یک موسسه خارجی مجاز و مستمر، استخدام باشد و به صورت تمام وقت به مدت حداقل 1 سال در طی 3 سال پیش از ارایه درخواست، مشغول به کار باشد. سه گروه از نیروهای کاری که در زیر نام برده می‌شوند می‌توانند از طریق برنامه انتقال درون شرکتی، به کشور دیگر مهاجرت کنند:

  • مدیران اجرایی: نیروی کاری که در حال کنترل یا نظارت بر کارهای سطح مدیریت شرکت با دسترسی سطح بالا است تا به رسیدگی به کارهای مربوط به مدیریت بپردازد. اگر نیروی کاری قدرت تغییر یا وضع قوانین جدید در سیاست‌های شرکت را داشته باشد، آن فرد واجد شرایط ویزای کار برای کانادا از طریق برنامه انتقال درون شرکتی است.
  • مدیران ارشد: به نیروهای کاری که سایر مدیران و کارگران شرکت را مدیریت می‌کنند مدیران ارشد گفته می‌شود. اگر شعبه‌ای در کانادا از ثبات مدیریتی برخوردار نباشد، نیروی کاری که مدیر ارشد در شعبات دیگر است، واجد شرایط دریافت ویزای کار در کانادا می‌شود.
  • نیروی کار ماهر: نیروهای کار ماهر آن دسته از نیروهای کار ای همان کارگرانی هستند که مهارت و تخصص منحصر به فردی در این مهارت‌ها دارند. آن‌ها می‌توانند مهاجرت کنند تا مهارت‌های خود را در بهترین سطح در شعبات کانادایی شرکت‌ها ارایه دهند. این کار برای بازار کار کانادا نیز مفید خواهد بود.

نکات زیر در هنگام اعطای مجوز کار تحت ICT مد نظر قرار می‌گیرند:

  • تحصیلات: تحصیلات شما باید منعکس کننده موقعیت فعلی و همچنین هدف مورد نظر شما در کانادا باشد.
  • دانش: دانش در زمینه کاری شما باید یک تجربه مرتبط با شرکت باشد و همچنین منحصر به شغل شما باشد. اساساً کسی جز شما نباید بتواند موقعیت مورد نظر شما در کانادا را پر کند.
  • تجربه: تجربه یا سابقه کاری شما در شرکت باید با دانش منحصر به فردی که ادعای داشتن آن را دارید منطبق باشد. به عنوان مثال اگر فقط دو سال است که در شرکت کار می‌کنید، باید با قدرت نشان دهید که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی دانش منحصر به فرد مرتبط با کسب و کار شرکت را کسب کرده‌اید.
  • حقوق و دستمزد: حقوق در نظر گرفته شده برای شما باید با استانداردهای فعلی بازار در استانی که شرکت شما در کانادا در آن فعالیت دارد قابل مقایسه باشد.
  • آموزش مرتبط: دوره‌های آموزشی که طی کرده‌اید می‌توانند نشان دهنده نحوه دریافت تخصص و عمق دانش شما باشند.
  • اسناد پشتیبانی: رزومه، نامه‌های مرجع، نامه اثبات کارهای انجام شده باید موارد ادعایی شما را نشان دهند.

مدت زمان و تمدید مجوز کار تحت برنامه انتقال درون شرکتی

ویزای کاری که با استفاده از انتقال درون شرکتی دریافت می‌شود در ابتدا برای یک یا حداکثر دو سال است اما در صورت نیاز می‌تواند تمدید شود. این تمدید می‌تواند به طور کلی از زمان شروع مجوز کار، یک دوره 5 تا 7 ساله را شامل شود. برای فرآیند تجدید، موارد زیر باید در نظر گرفته شوند:

  1. شکت‌های کانادایی و شرکت‌های خارجی باید یک رابطه مستمر با یکدیگر داشته باشند.
  2. دفتر مستقر در کانادا باید طی یک سال گذشته خدمات و کالاهایی را به طور مداوم عرضه کرده باشد و خوب کار کند.
  3. دفتر مستقر در کانادا باید طبق برنامه تجاری ارایه شده اقدام به استخدام نیرو کند و در صورتی که نتواند این کار را انجام دهد باید دلیلی برای عدم انجام تعهد داشته باشد.

برای موفقیت به عنوان یک فرد در انتقال درون شرکتی، باید یک افسر تصمیم گیری در خصوص موضوع خود را متقاعد کنید که مهارت و زمینه لازم برای تحقق اهداف مورد نظر خود در کانادا را دارید. همچنین شرکت مادر شما در خارج از کشور و شرکت مستقر در کانادا دارای رابطه واجد شرایط هستند و شما نیز می‌توانید به وظایف خود در یکی از طبقه بندی‌های اجرایی، مدیریتی و یا مهارت تخصصی انجام دهید.

درخواست مجوز کار تحت برنامه انتقال درون شرکتی یک برنامه فشرده و بسیار پیچیده است. بنابراین کمک گرفتن از یک نماینده مهاجرت ماهر توصیه می‌شود.


مراحل اصلی و هزینه‌های مربوط به ساختار خدمات پروسه انتقال درون شرکتی

به منظور طی کردن پروسه، از طرف ذینفع خواسته می‌شود که تفاهم‌نامه‌ای را که در آن دامنه هزینه‌های خدماتی که از طرف ذینفع صورت گرفته، مشخص شده است، با حضور اعضا منعقد و امضا شود. گستره کارهای انجام گرفته باید به شرح زیر باشد:

  1. راه اندازی یک شرکت تابعه: ما یک شرکت تابعه را به نمایندگی از مشتری در کانادا افتتاح خواهیم کرد و مطمئن خواهیم شد که اسناد و مدارکی برای تامین روابط شرکت بین دفتر شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های تابعه آماده شده است. اساسنامه و ساختار سهام برای تعریف مالکیت اکثریت توسط متقاضی اصلی بین دفتر شرکت و دفتر تابعه تهیه خواهد شد. توصیه می‌شود بخشی از کارهای انجام شده روی پرونده‌ها توسط وکلا صورت پذیرد. کلیه هزینه‌های اعمال شده در هزینه‌های حقوقی تحت پوشش قرار خواهد می‌گیرد.

هزینه‌های تخمینی : 9000 دلار اختصاص داده شده به وکلای کانادایی توسط گروه ذینفع

  1. اجاره دفتر تابعه : ترتیب دادن یک دفتر موقت تحت قرارداد اجاره برای افتتاح یک دفتر تابعه در کانادا. قرارداد اجاره توسط متقاضی اصلی و به نمایندگی از شرکت مادر امضا خواهد شد. مبلغ اجاره به طور تقریبی بین 300 تا 450 دلار در ماه است و حداقل مدت اجاره نیز به مدت یک سال است. مبلغ اجاره جزو حق الزحمه قانونی است و باید در هنگام درخواست ویزا به مقامات دولتی ارایه شود.

هزینه‌های تخمینی: اجاره شامل سپرده خسارت، به قرارداد اجاره بستگی دارد

  1. الزمات نیروی انسانی: ترتیب دادن برای یک دستیار دفتر برای پاسخگویی به تلفن و سایر موارد مربوط به دفتر. تسهیلات تا زمان تایید ویزا به صورت رایگان ارایه می‌شوند.
    1. ساخت پروفایل: مشاور شغلی در ایجاد یک پروفایل که مهارت‌های اصلی را توضیح می‌دهد کمک می‌کند. این‌ها بنیان توجیه وظایف شغلی متقاضی بر اساس طبقه بندی شغلی ملی (NOC) را مشخص می‌کند.

هزینه‌های تخمینی: 2000 دلار هزینه‌های مدیریتی برای پروسه

  1. طرح تجاری: توصیه نامه تجاری برای CIC را تهیه کنید تا توجیه نیاز به ایجاد یک دفتر تابعه در کانادا توسط شرکت سازمانی، به نفع اقتصاد کانادا باشد.

هزینه‌ها از طریق هزینه نگهدارنده قانونی تامین می‌شود.

  1. پروسه ویزا: مراحل مهاجرت توسط یک مشاور مجاز مهاجرت کانادایی انجام می‌شود که عضو مطلوبی در ICCRC محسوب می‌شود. در این رابطه، یک نگهدارنده جداگانه توسط متقاضی مبنی بر اینکه مدارک کامل هستند امضا می‌شود.

هزینه‌های تخمینی: مبلغ 3000 دلار به مشاور مهاجرت کانادایی متخب پرداخت می‌شود

  1. آماده سازی مصاحبه: مصاحبه به صورت تصادفی توسط افسر ویزا انجام خواهد شد. پس از دریافت خبر مصاحبه، مشتری را برای انجام آن آماده خواهیم کرد.

هزینه‌های تخمینی: 1000 دلار باید به CIC پرداخت کنید

  1. عملیات‌های تجاری: ما اطلاعات کاملی از کمک‌های دولتی، وام‌ها، یارانه‌ها و وام‌های قابل قبول را پس از یک سال فعالیت به مشتری ارایه خواهیم کرد.

هزینه‌های تخمینی: به مشاور مدیریت بستگی دارد


ما برای شروع پرونده به اطلاعات زیر نیاز داریم:

  1. جزییات شرکت: پروفایل شرکت، وبسایت، شرح و ماهیت تجارت، تاریخ شروع کسب و کار، تعداد کارکانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و...
  2. منابع مالی شرکت: درآمد ناخالص شرکت در 2 سال گذشته

میزان تخمینی کل هزینه‌ها در ادامه آمده است:

راه اندازی شرکت تابعه

9000 دلار

اجاره دفتر شرکت تابعه

00 دلار

الزامات نیروی انسانی/ساخت پروفایل

2000 دلار

طرح تجاری

00 دلار

پروسه ویزا

3000 دلار

آماده سازی برای مصاحبه

1000 دلار

عملیات‌های تجاری

در صورت نیاز

جمع کل هزینه‌ها: 15000 دلار

https://www.immigrationdoor.com/i-5630/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D8%A8%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7

انتقال و جابجایی درون شرکتی

انتقال درون شرکتی، به شرکت‌هایی که از خارج از کانادا اداره می‌شوند این اجازه را می‌دهد تا کارکنان واجد شرایط را به طور موقت به کانادا منتقل کنند. برای این کار باید شرایط زیر مهیا باشد:

  1. شرکت مورد نظر باید یک شعبه فعال و یا شرکت وابسته یا شرکت تابعه در کانادا داشته باشد
  2. این جابجایی کارکنان با مهارت‌های مورد نیاز باید به بازار کار کانادا چیزی بیافزاید و همچنین به منظور بهبود اثربخشی مدیریت باشد
  3. باید در آینده سهم قابل توجهی در اقتصاد کانادا داشته باشد. مواردی مانند سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا، گسترش تجارت یا صادرات کانادا و ایجاد اشتغال برای کانادایی‌ها

برای آوردن کارگران خارجی به کانادا، شرکت‌ها باید برای LMIA (ارزیابی اثر بازار کار) درخواست دهند اما برای انتقال درون شرکتی، فقط به مجوز کار نیاز است که از ارزیابی اثر بازار کار معاف هستند (IRPA بند R205 (a)، کد معافیت C12). این امر موجب کاهش در زمان پروسه ویزاها، سهولت و کاهش هزینه‌ها می‌شود. طبق بند R204 (a) از IRPA LMIA کد معافیت T24 برای انتقال درون شرکتی افراد واجد شرایطی است که جزو شهروندان کشوری هستند که با کانادا قرارداد تجارت آزاد (FTA) امضا کردند.


انتقال درون شرکتی (ICT): مزایا و راهی به سوی اقامت دائم

  • سرمایه گذاران واجد شرایط و یا دارندگان مجوز کار می‌توانند شرایط اقامت دائم را داشته باشند.
  • تجربه کانادایی تحت ICT تحت پروفایل Express Entry واجد شرایط خواهد بود و بر روی افزایش امتیاز CRS تاثیرگذار است.
  • پس از یک سال کار با مجوز کاری ICT می‌توانید برای 50 شغل (تحت NOC 0، A و B) و یا 200 شغل (تحت NOC 00)، برای یک پیشنهاد شغلی معتبر در کنادا واجد شرایط شوید.
  • تنها داشتن توانایی و دانش برقراری ارتباط پایه در زبان‌های انگلیسی و یا فرانسوی کافی است اما در پروفایل Express Entry باید در تمامی مهارت‌های IELTS امتیاز 6 داشته باشید.
  • هیچ حداقل سرمایه خالص و یا سرمایه گذاری مورد نیاز نمی‌باشد و تنها متقاضی باید توانایی مالی برای شروع کسب و کار را داشته باشد اما متقاضی باید یک برنامه کسب و کار داشته باشد.
  • انتقال پول به حساب کانادایی می‌تواند به متقاضی کمک کند.
  • پروسه مجوز کار زمان بسیار کمتری می‌برد. این کار را می‌توان در دفاتر ویزا، به صورت آنلاین و یا مبادی ورودی به کانادا هم انجام داد.
  • مجوزهای کاری می‌توانند برای شرکت‌های جدید به مدت 1 سال و برای شرکت‌های موجود برای 3 سال صادر شوند.
  • همسر متقاضی می‌تواند یک مجوز کاری باز دریافت کند.
  • کودکان ویزای دانش آموزی دریافت می‌کنند و می‌توانند تا دبیرستان در مدارس دولتی به صورت رایگان تحصیل کنند.
  • تمامی اعضای خانواده متقاضی واجد شرایط پوشش درمانی استانی هستند.


روابط واجد شرایط شرکت‌ها با یکدیگر

بین شرکت‌های خارج از کانادا و شرکتی که در کانادا وجود دارد، یک ارتباط واجد شرایط وجود داشته باشد. شواهدی مبنی بر اینکه یک کارفرما یک شخصیت حقوقی است باید وجود داشته باشد. اساسنامه‌ها، توافق نامه مشارکت، مجوز برای تجارت و کسب و کار و یا مدارکی از ثبت نام در آژانس درآمد کانادا (CRA) می‌توانند به عنوان کارفرمای حقوقی محسوب شوند.

  1. شرکت‌های تابعه: شرکت تابعه به شرکت‌های فرعی، شرکت‌های سهامی خاص یا شخص حقوقی که تحت مالکیت یک شرکت مادر خارجی هستند گفته می‌شود:

این شرکت‌های مادر به طور مستقیم یا غیر مستقیم، نیمی یا بیش از نیمی از موجودیت شرکت‌های تابعه را کنترل می‌کنند و یا به طور مستقیم یا غیر مستقیم 50 درصد از سرمایه گذاری 50-50 را در اختیار دارد و از حق کنترل و حق وتو در برابر واحدهای تجاری برخوردار هستند و یا به طور مستقیم و یا غیر مستقیم کمتر از نیمی از موجودیت شرکت‌ها را در اختیار دارند اما در حقیقت تمام موجودیت شرکت‌ها را کنترل می‌کنند.

  1. شعبه: شعبه یک بخش یا دفتر عامل همان سازمان است که در مکانی متفاوت مستقر شده است.
  2. شرکت وابسته: یکی از دو شرکت تابعه که هر دو آن‌ها تحت مالکیت و کنترل یک شرکت مادر و یا یک فرد باشند و یا یکی از دو شخصیت حقوقی متعلق و تحت کنترل یک گروه از افرادی که دارای سهم یا نسبت تقریباً یکسانی از هر شرکت هستند.

الزامات کارمندان

کارمند مورد نظر باید در یک موسسه خارجی مجاز و مستمر، استخدام باشد و به صورت تمام وقت به مدت حداقل 1 سال در طی 3 سال پیش از ارایه درخواست، مشغول به کار باشد. سه گروه از نیروهای کاری که در زیر نام برده می‌شوند می‌توانند از طریق برنامه انتقال درون شرکتی، به کشور دیگر مهاجرت کنند:

  • مدیران اجرایی: نیروی کاری که در حال کنترل یا نظارت بر کارهای سطح مدیریت شرکت با دسترسی سطح بالا است تا به رسیدگی به کارهای مربوط به مدیریت بپردازد. اگر نیروی کاری قدرت تغییر یا وضع قوانین جدید در سیاست‌های شرکت را داشته باشد، آن فرد واجد شرایط ویزای کار برای کانادا از طریق برنامه انتقال درون شرکتی است.
  • مدیران ارشد: به نیروهای کاری که سایر مدیران و کارگران شرکت را مدیریت می‌کنند مدیران ارشد گفته می‌شود. اگر شعبه‌ای در کانادا از ثبات مدیریتی برخوردار نباشد، نیروی کاری که مدیر ارشد در شعبات دیگر است، واجد شرایط دریافت ویزای کار در کانادا می‌شود.
  • نیروی کار ماهر: نیروهای کار ماهر آن دسته از نیروهای کار ای همان کارگرانی هستند که مهارت و تخصص منحصر به فردی در این مهارت‌ها دارند. آن‌ها می‌توانند مهاجرت کنند تا مهارت‌های خود را در بهترین سطح در شعبات کانادایی شرکت‌ها ارایه دهند. این کار برای بازار کار کانادا نیز مفید خواهد بود.

نکات زیر در هنگام اعطای مجوز کار تحت ICT مد نظر قرار می‌گیرند:

  • تحصیلات: تحصیلات شما باید منعکس کننده موقعیت فعلی و همچنین هدف مورد نظر شما در کانادا باشد.
  • دانش: دانش در زمینه کاری شما باید یک تجربه مرتبط با شرکت باشد و همچنین منحصر به شغل شما باشد. اساساً کسی جز شما نباید بتواند موقعیت مورد نظر شما در کانادا را پر کند.
  • تجربه: تجربه یا سابقه کاری شما در شرکت باید با دانش منحصر به فردی که ادعای داشتن آن را دارید منطبق باشد. به عنوان مثال اگر فقط دو سال است که در شرکت کار می‌کنید، باید با قدرت نشان دهید که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی دانش منحصر به فرد مرتبط با کسب و کار شرکت را کسب کرده‌اید.
  • حقوق و دستمزد: حقوق در نظر گرفته شده برای شما باید با استانداردهای فعلی بازار در استانی که شرکت شما در کانادا در آن فعالیت دارد قابل مقایسه باشد.
  • آموزش مرتبط: دوره‌های آموزشی که طی کرده‌اید می‌توانند نشان دهنده نحوه دریافت تخصص و عمق دانش شما باشند.
  • اسناد پشتیبانی: رزومه، نامه‌های مرجع، نامه اثبات کارهای انجام شده باید موارد ادعایی شما را نشان دهند.

مدت زمان و تمدید مجوز کار تحت برنامه انتقال درون شرکتی

ویزای کاری که با استفاده از انتقال درون شرکتی دریافت می‌شود در ابتدا برای یک یا حداکثر دو سال است اما در صورت نیاز می‌تواند تمدید شود. این تمدید می‌تواند به طور کلی از زمان شروع مجوز کار، یک دوره 5 تا 7 ساله را شامل شود. برای فرآیند تجدید، موارد زیر باید در نظر گرفته شوند:

  1. شکت‌های کانادایی و شرکت‌های خارجی باید یک رابطه مستمر با یکدیگر داشته باشند.
  2. دفتر مستقر در کانادا باید طی یک سال گذشته خدمات و کالاهایی را به طور مداوم عرضه کرده باشد و خوب کار کند.
  3. دفتر مستقر در کانادا باید طبق برنامه تجاری ارایه شده اقدام به استخدام نیرو کند و در صورتی که نتواند این کار را انجام دهد باید دلیلی برای عدم انجام تعهد داشته باشد.

برای موفقیت به عنوان یک فرد در انتقال درون شرکتی، باید یک افسر تصمیم گیری در خصوص موضوع خود را متقاعد کنید که مهارت و زمینه لازم برای تحقق اهداف مورد نظر خود در کانادا را دارید. همچنین شرکت مادر شما در خارج از کشور و شرکت مستقر در کانادا دارای رابطه واجد شرایط هستند و شما نیز می‌توانید به وظایف خود در یکی از طبقه بندی‌های اجرایی، مدیریتی و یا مهارت تخصصی انجام دهید.

درخواست مجوز کار تحت برنامه انتقال درون شرکتی یک برنامه فشرده و بسیار پیچیده است. بنابراین کمک گرفتن از یک نماینده مهاجرت ماهر توصیه می‌شود.


مراحل اصلی و هزینه‌های مربوط به ساختار خدمات پروسه انتقال درون شرکتی

به منظور طی کردن پروسه، از طرف ذینفع خواسته می‌شود که تفاهم‌نامه‌ای را که در آن دامنه هزینه‌های خدماتی که از طرف ذینفع صورت گرفته، مشخص شده است، با حضور اعضا منعقد و امضا شود. گستره کارهای انجام گرفته باید به شرح زیر باشد:

  1. راه اندازی یک شرکت تابعه: ما یک شرکت تابعه را به نمایندگی از مشتری در کانادا افتتاح خواهیم کرد و مطمئن خواهیم شد که اسناد و مدارکی برای تامین روابط شرکت بین دفتر شرکت‌های بزرگ و شرکت‌های تابعه آماده شده است. اساسنامه و ساختار سهام برای تعریف مالکیت اکثریت توسط متقاضی اصلی بین دفتر شرکت و دفتر تابعه تهیه خواهد شد. توصیه می‌شود بخشی از کارهای انجام شده روی پرونده‌ها توسط وکلا صورت پذیرد. کلیه هزینه‌های اعمال شده در هزینه‌های حقوقی تحت پوشش قرار خواهد می‌گیرد.

هزینه‌های تخمینی : 9000 دلار اختصاص داده شده به وکلای کانادایی توسط گروه ذینفع

  1. اجاره دفتر تابعه : ترتیب دادن یک دفتر موقت تحت قرارداد اجاره برای افتتاح یک دفتر تابعه در کانادا. قرارداد اجاره توسط متقاضی اصلی و به نمایندگی از شرکت مادر امضا خواهد شد. مبلغ اجاره به طور تقریبی بین 300 تا 450 دلار در ماه است و حداقل مدت اجاره نیز به مدت یک سال است. مبلغ اجاره جزو حق الزحمه قانونی است و باید در هنگام درخواست ویزا به مقامات دولتی ارایه شود.

هزینه‌های تخمینی: اجاره شامل سپرده خسارت، به قرارداد اجاره بستگی دارد

  1. الزمات نیروی انسانی: ترتیب دادن برای یک دستیار دفتر برای پاسخگویی به تلفن و سایر موارد مربوط به دفتر. تسهیلات تا زمان تایید ویزا به صورت رایگان ارایه می‌شوند.
    1. ساخت پروفایل: مشاور شغلی در ایجاد یک پروفایل که مهارت‌های اصلی را توضیح می‌دهد کمک می‌کند. این‌ها بنیان توجیه وظایف شغلی متقاضی بر اساس طبقه بندی شغلی ملی (NOC) را مشخص می‌کند.

هزینه‌های تخمینی: 2000 دلار هزینه‌های مدیریتی برای پروسه

  1. طرح تجاری: توصیه نامه تجاری برای CIC را تهیه کنید تا توجیه نیاز به ایجاد یک دفتر تابعه در کانادا توسط شرکت سازمانی، به نفع اقتصاد کانادا باشد.

هزینه‌ها از طریق هزینه نگهدارنده قانونی تامین می‌شود.

  1. پروسه ویزا: مراحل مهاجرت توسط یک مشاور مجاز مهاجرت کانادایی انجام می‌شود که عضو مطلوبی در ICCRC محسوب می‌شود. در این رابطه، یک نگهدارنده جداگانه توسط متقاضی مبنی بر اینکه مدارک کامل هستند امضا می‌شود.

هزینه‌های تخمینی: مبلغ 3000 دلار به مشاور مهاجرت کانادایی متخب پرداخت می‌شود

  1. آماده سازی مصاحبه: مصاحبه به صورت تصادفی توسط افسر ویزا انجام خواهد شد. پس از دریافت خبر مصاحبه، مشتری را برای انجام آن آماده خواهیم کرد.

هزینه‌های تخمینی: 1000 دلار باید به CIC پرداخت کنید

  1. عملیات‌های تجاری: ما اطلاعات کاملی از کمک‌های دولتی، وام‌ها، یارانه‌ها و وام‌های قابل قبول را پس از یک سال فعالیت به مشتری ارایه خواهیم کرد.

هزینه‌های تخمینی: به مشاور مدیریت بستگی دارد


ما برای شروع پرونده به اطلاعات زیر نیاز داریم:

  1. جزییات شرکت: پروفایل شرکت، وبسایت، شرح و ماهیت تجارت، تاریخ شروع کسب و کار، تعداد کارکانی که در حال حاضر مشغول به کار هستند و...
  2. منابع مالی شرکت: درآمد ناخالص شرکت در 2 سال گذشته

میزان تخمینی کل هزینه‌ها در ادامه آمده است:

راه اندازی شرکت تابعه

9000 دلار

اجاره دفتر شرکت تابعه

00 دلار

الزامات نیروی انسانی/ساخت پروفایل

2000 دلار

طرح تجاری

00 دلار

پروسه ویزا

3000 دلار

آماده سازی برای مصاحبه

1000 دلار

عملیات‌های تجاری

در صورت نیاز

جمع کل هزینه‌ها: 15000 دلار

https://www.immigrationdoor.com/i-5630/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D8%A8%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 98
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1568
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 6760
  • بازدید سال : 179095
  • بازدید کلی : 844879
  • کدهای اختصاصی