loading...

لیمون

بازدید : 6386
شنبه 8 مهر 1402 زمان : 18:30

مکان: بلوار ۱ محمد بن الرشید، از ایستگاه متروی برج خلیفه تنها ۱۰ دقیقه پیادهروی دارد. با اتومبیل شخصی می توانید از خروجی ۳۷ در جاده شیح محمد بن زاید (Sheikh Mohammed Bin Zayed) و جاده امارات (Emirates)، به گلوبال ویلیج برسید. همچنین شما عزیزان می توانید با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۲۳۷۸۰۰ تماس حاصل فرمایید و از مشاورههای رایگان رزرو هتل دبی بهره مند شوید. برای رزرو تور دبی با دفتر ارمغان تماس حاصل نمایید . مسافرت در میان شنهای روان و تپه ماهورهای کویر در یک خودرو دو دیفرانسیل، روشی عالی برای لذت بردن از زیبایی منحصر بفرد صحرا است. تماشای بلند ترین برج دنیا در روز و شب زیبایی خاص خود را دارد چرا که در روز نور آفتاب را منعکس کرده و در شب بسیار خیره کننده به نظر می رسد. این آفتاب در بعضی فصل های سال اینقدر آزاردهنده می شود که خود مردم محلی نیز آن را به سختی تحمل می کنند؛ بد نیست بدانید بهترین فصل سفر به دبی از اوایل پاییز تا اواخر بهار است زمانی که هنوز تابستان از راه نرسیده است. مسافران تور صحرا بعد از عبور از کنار کاروانهای شتر در یک اردوگاه عربی توقف می کنند. اتوبوس: در صورتی که قصد استفاده از اتوبوس را دارید، خطوط ۲۷ و ۲۹ بهطور اختصاصی مسافران را به دبی مال میرسانند.

آنچه تور صحرا را جذاب می کند، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به توریستها و مسافران دبی می باشد. با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و بالا رفتن تعداد خریدهای اینترنتی در کل جهان، امکان خرید و اجاره اتومبیل در دبی برای توریستها فراهم شده است. مرکز شبیه سازی دبی به عنوان یکی از جالب توجه ترین تفریحات موجود در دبی شناخته شده است. هر کدام از این قسمتها به گونه متفاوتی طراحی شدهاند تا در برابر جریان باد و همچنین تغییرات فشار و دما رفتارهای متفاوت و آرمانی داشته باشند. در شب هم فضای بیرون این دو لایه روشن شده و چشم انداز زیبایی را ایجاد می کند. استفاده از سیستم بازیافت آب شیرین و همچنین مجهز شدن به تکنولوژی های پیشرفته کنترل ساختمان، زیبایی و نوآوری دوچندانی به مکان مورد نظر بخشیدهاند. تور صحرای دبی یکی از مفرح ترین تورهای دبی می باشد. افراد در سفر به دبی می توانند با شرکت در یک سفر صحرای چند روزه به همراه یک راهنمای تور مسافرتی، تجربه کامل تری از صحرای دبی داشته باشند. پارک آبی وایلد ویدی در نزدیکی برج العرب واقع شده و بهترین گزینه برای خنک شدن و فرار از هوای گرم دبی می باشد، پارک بسیار تمیز است، خدمه ی آن گرم و صمیمی بوده و انواع سرگرمیها در آن تعبیه شده اند. فصل زمستان بهترین زمان برای سفر به ساحل ام سقیم است؛ چرا که در این فصل هوای دبی بسیار دلپذیر میشود. در تورهای یک روزه و یا چند روزه، برنامههایی از قبیل دیدار از وادیها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کویر، دیدار از کوههای حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمههای این منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، دیدار از قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است.

از هرجای دبی بشود گذشت، از « برجالعرب » نمیشود! اما در اینجا همه چیز به خرید کردن ختم نمیشود. محبوب ترین مکان های دیدنی که همه به خصوص زوج ها می توانند از آن دیدن کنند تا تعطیلاتی به یاد ماندنی داشته باشند. اگر فرزندتان همراهتاناند، به پارک مشرف در جادهی «خوانیج» بروید تا از جنگل و باغ وحش آنجا هم لذت ببرید. بلند ترین برج جهان هم در این شهر بنا شده است که به نام برج خلیفه نام گذاری شده است. این برج تنها هتل ۷ ستارهی جهان است و چه موافق باشید چه نه، یکی از ساختمانهای نمادین دبی است. شهر جمیرا تنها ۲۵ دقیقه تا فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد و دسترسی خوبی به شهر رسانه، شهر اینترنت، پالم جمیرا و دبی مارینا دارد. برای آغاز دوست داشتنی سفر به دبی، می بایست مدارک شناسایی معتبر خودتان بهمراه پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار ارائه دهید. محل نشستن نیز به اندازه کافی برای تماشاگران وجود دارد. این پارک یک محل عالی برای گذراندن یک روز فراموش نشدنی است. سواریهای جالب و سرسرههای هیجان انگیز پارک روزی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد. در صورتی که زمان دیگری به جز ماه رمضان را برای سفر به دبی انتخاب کنید. همچنین در این باشگاه امکانات دیگری مثل فروشگاه لوازم ورزشی، رستوران، تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده، مدرسه مدرن گلف و… در نیمههای اجرای پروژه این کارگران چندین روز اعتصاب کرده و به شرایط سخت کاری اعتراض داشتند. ساعت کاری پارک ابی یاس ابوظبی : ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر است. با سفر به مدینه جمیرا در دبی می توانید در سراسر ساحل خصوصی شهرک به گشت و گذار بپردازید و در تفرجگاه آن به تفریح و سرگرمیهای معتبر متعلق به عصر عرب باستان بپردازید و از زیبایی طبیعی منطقه لذت ببرید.

چه تنها باشید و چه با خانواده و دوستانتان به این ساحل رفته باشید، انواع فعالیتهای لذتبخش و هیجانانگیز را تجربه خواهید کرد؛ میتوانید از شنا در آب خنک و تمیز ساحل لذت ببرید یا مجذوب زیبایی خیرهکننده مناظر ساحل لامر شوید. این مسجد تنها بنای ایرانی امارات متحده عربی می باشد که سبک معماری آن بیان کننده فرهنگ ایرانی است. صعود به بالای برج و رسیدن به طبقه ۱۲۴ تنها یک دقیقه به طول می انجامد و از آن بالا چشم انداز شهر و غروب آفتاب بسیار دیدنی است. بازدید کنندگان می توانند از 9 صبح تا غروب آفتاب در دلفین بی به تفریح بپردازند. تماشای رقص فوارهها رایگان بوده و از ساعت ۶ بعد از ظهر هر نیم ساعت برگزار می شود. تماشای شهر از بالای برج خلیفه دبی بسیار هیجان انگیز است و بلیط ورود به آن را می توان به صورت آنلاین نیز خریداری نمود. کرایه تاکسی از فرودگاه به مقصد دیره حدود ۴۰ درهم، به مقصد بور دبی یا بزرگراه شیخ زاید حدود ۴۰ تا ۸۰ درهم و به مقصد جمیرا حدود ۵۰ تا ۸۵ درهم هزینه دارد. مدینه جمیرا دارای دو هتل بزرگ به سبک بوتیک با نامهای ال قصر Al Qasr و مینا السلام Mina ‘Salam می باشد، ۲۹ خانه سنتی تابستانه در دارالمصیاف، ۷ ویلای ملکیه، بیش از ۴۰ رستوران و کافه، امکانات برگزاری کنفرانس و مهمانی از جمله دو سالن باله بزرگ، یک سالن آمفی تئاتر با ۱۰۰۰ صندلی و یک مرکز سرگرمی چند منظوره در محل تعبیه گردیده اند و کلیه این امکانات توسط ۳ کیلومتر از راههای آبی و مناظر طبیعی به هم متصل شده اند.

شما در انتخاب نوع ایرلاین خود به دبی می توانید آزادانه تصمیم بگیرید، پروازهای مشهد به دبی امارات در ترمینال ۳ فرود می آیند و ایرلاین فلای دبی یکی از پروازهای ارزان قیمت دبی در ترمینال ۲ و هواپیمایی ایرعربیا در فرودگاه شارجه که فاصله آن تا دیره حدود ۴۰ دقیقه است. مطمئن شوید که از ریختن زباله در این مکان خودداری میکنید. آنچه این پارک آبی را از سایر پارکهای آبی دنیا مجزا نموده غریق نجات ها و نگهبانانی هستند که در گوشه و کنار پارک از جان مردم محافظت می کنند. به دلیل هوای گرم دبی بخش زیادی از صنعت گردشگری این شهر به پارک های آبی اختصاص شده است . این تور اطلاعات زیادی را در مورد افسانه آتلانتیس در اختیار شما قرار می دهد. خاطرتان باشد بهتر است که بلیط را از وب سایت خریداری کنید که زمان زیادی را برای خرید و بالا رفتن و انتظار صرف نکنید. برای جلوگیری از خطرسیلاب، بلوکهای بتونی سوراخدار با الگوی لانه زنبوریوی بستر سنگ نصب شدند. در این قسمت کودکان می توانند با استفاده از لگو ها برای خود قایق بسازند و در رودخانه ی پارک قایق سواری کنند. چتربازی هم از آن دسته تجاربی است که خیلی سخت و با هزینه بسیار زیادی به دست می آید. به سایر امکانات آن در مقاله دبی مال رامین گشت اشاره شده است. ریورلند دارای بخش های بسیار جذابی است که از جمله این قسمت ها می توان به وجود دهکده فرانسوی و دروازه هند اشاره کرد.

یکی از سرسرههای پارک آبی وایلد وادی ارتفاعی 15 متری دارد که شما با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت از آن پایین میآیید. در رایج ترین تور صحرا بازدید کنندگان حدود ساعت ۳ یا ۴ بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت می کنند. امروزه فناوری و تکنولوژی تا جایی پیشرفت کرده است که می توان از آن برای افزایش زیبایی انواع مکان های مختلف استفاده کرد. شهری که بلند ترین برج جهان، برج خلیفه در آن ساخته شده و نیز هتلهای لوکس و زیبایی که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود، مانند برج العرب و آتلانتیس و … همچنین نمای زیبایی را برای عکاسی در اختیار شما قرار می دهد. گرفتن مدرک معتبر برای گشت و گذار با ماشین شخصیتان در سطح بین المللی از نکات مثبت انتخاب آژانس ارمغان است. با حضور در این پارک از هیجان حضور در بزرگترین پارک آبی خاورمیانه و اروپا لذت خواهید برد، این پارک مساحتی بالغ بر ۱۷ هکتار دارد و انواع سرگرمیها برای تمام سنین در آن جا نمایی شده است. از سوی دیگر، حتی اگر توانایی اسکی نداشته باشید، مربیان حرفه ای در این مجموعه هستند که به شما نحوه اسکی سواری را آموزش می دهند. از تخفیف های عظیم به معاملات شگفت انگیز، مسابقات و جوایز، ساکنان و گردشگران فرصتهای متعددی برای دست یافتن به مد، اسباب بازی، مبلمان، وسایل نقلیه، جواهرات و حتی پیشنهادات ناهار خوری دارند. این پارک شامل وسایل بازی، سینما شش بعدی، فست فود، بازی ویدئویی و رستوران می شود. دیدن صنایع دستی محلی: شما در این بخش از موزه دبی می توانید با مدل های بدوین و نیز سبک زندگی بدوین را همراه با صنایع دستی اشان آشنا شوید. ضمن این که به صورت خاص میتوانید عکس بگیرید و به راحتی درون این موزه دبی قدم بزنید.

در ضمن این بخشها دقیقا بیانگر مکانهایی است که وی به آنجا سفر کرده است. اگر شما نیز به غذا اهمیت میدهید در ادامه این راهنمای سفر به دبی با معرفی بهترین رستورانهای این شهر همراه ما باشید. در ضمن بلیط موزه دبی را می توان به همراه بلیط قلعه دبی خریداری کرد. اولین مکان موزه دبی است که شما با تاریخ این شهر بیشتر آشنا می شوید. گرچه دبی و تور دبی مقصدی تازه برای گردشگران به نظر می رسد، ولی دارای تاریخ قدیمی است که گردشگران را وادار می کند که با فرهنگ اعراب آشنا شوند. اما تجربه سقوط آزاد و معلق بودن روی هوا و پرواز تجربهای است که در مرکز ifly به راحتی و با هزینه بسیار کمتری برای شما امکان پذیر خواهد بود. امروزه فروشگاه ابن بطوطه به عنوان بزرگ ترین فروشگاه جهان با تم موضوعی اولین مجموعه خریدی است که پس از گذشت نزدیک به ۶ قرن از زمانی که او شهرت خود را به دست آورد، با الهام گرفتن از زندگی این ماجراجوی عرب بنا شده است. مخصوصا اگر سفر کردن به یکی از کشورهایی باشد که در خود انواع مراکز خرید و پاساژهای متعدد کوچک و بزرگ را جای داده باشد. پس از خرید می توان به سراغ مرکز اسکی دوبی رفت. بازدیدکنندگان میتوانند از داخل تونلی 270 درجه به طول 48 متر در طبقه همکف عبور کنند و مراحل غذا دادن به ماهیها را تماشا کنند این تونل، بازدیدکنندگان را 11 متر زیر آب میبرد. این برج یکی از منحصربهفردترین جاهای دیدنی دبی است. اگر در حال بستن چمدانهایتان برای سفر به دبی هستید، این مطلب را به هیچوجه از دست ندهید. تصور کنید در ویرانههای مرموز آتلانتیس در حال گشت و گذار هستید، خود را در میان ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی مجسم کنید که دورتا دور شما در حال حرکت هستند.

اگر دنبال خریدن بلیطهای مناسب برای سفر به دبی هستید، سفرزون میتواند به شما در خرید بهترین بلیط ها کمک کند. اگر به دنبال عطر و طعم غذاهای آسیایی هستید، پیشنهاد می کنیم رستوران جانسوی هتل را فراموش نکنید. اگر ماه رمضان را برای سفر خود به دبی انتخاب کرده اید با این نکته را در نظر بگیرید که در طول این ماه مبارک، از اذان صبح تا شب، غذا در دسترس عموم نیست. از طرفی خیالتان کاملا راحت باشد که خیابانها و بزرگراههای دبی از امنیت بالایی برخوردار هستند. این پکیجهای آموزشی یک تجربه راحت و جامع را برای افرادی که به دنبال استفاده حداکثری از زمان خود هستند، فراهم میکنند. امروزه دبی به یکی از مهمترین و مشهورترین شهرهای خاورمیانه تبدیل شده است. از طرف دیگر شرایطی نیز وجود دارد که میتوانید به لطف آنها بازدید بهتری را از آکواریوم دبی داشته باشید. در جشنواره ژانویه و تابستانی، فروشندگان و خریداران از تمام مالیاتها معاف هستند و شما میتوانید محصولات برترین برندها و کارخانههای مختلف دنیا را با ارزانترین قیمت ممکن خریداری کنید. حدود 90 کشور در دهکده دبی غرفه دارند که به ارائه محصولات سنتی و فرهنگ کشور خود میپردازند. غرفه هند: این غرفه از آن دست مکانهایی است که تاثیر ماندگاری بر بازدیدکنندگان میگذارد؛ چراکه با گشتوگذار در بازارهای سنتی آن شاهد کالاهای خاص هر منطقه از این کشور خواهید بود و میتوانید با این سرزمین عرفانی تمدنها و فرهنگهای باستانی بیشتر آشنا شوید. امکانات گستردهای از جمله آبگرم و مرکز تناسب اندام در کنار بازار سنتی مدینه جمیرا، تجربهای کهن را برای شما رقم می زنند. این شترها در اندازههای گوناگونی عرضه میگردند و هدیه خوبی برای کودکان خواهد بود. در اتاق گمشده آتلانتیس می توانید به ماجراجویی بپردازید، در میان مارپیچها و تونلهای این تمدن از دست رفته در زیر آب ماجراجویی کنید در حالی که در مواجهه با کوسهها، مارماهی، اسب دریایی و پیراناها قرار گرفته اید.

پس از یک روز کامل گشت و گذار، تماشای فوارهها و گوش دادن به موسیقی که شامل قطعاتی از معروف ترین آهنگهای سرتاسر جهان است بسیار لذت بخش خواهد بود. گردش در دبی به برنامه قبلی نیاز دارد. بخشی از این موزه به تصاویری از دریانوردی، ماهیگیری، صید مروارید و ساخت قایق اختصاص دارد. موزه المستقبل دبی چنین ادعا کرده که چالشهای شهرهای آینده را با ایجاد راه حلهایی منحصر به فرد پشت سر میگذارد. نمایش بسیار تماشایی بوده و فوارهها گاهی آب را تا ارتفاع ۱۵۰ فوت به هوا پرتاب می کنند. به پارک صفا در جادهی «شیخ زاید» بروید تا ۱۵۰ هکتار دشت شامل آبشار و تپههای مخصوص پیادهروی را ببینید. در سال ۲۰۱۳ شرکت نخیل برای گسترش فضای این فروشگاه بزرگ اقدام کرده است که می خواهد فضایی حدود ۲۸/۰۰۰ متر مربع اضافه کند که ۱۵۰ مغازه اضافه خواهد شد. در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با شهربازی آی ام جی در دبی آشنا خواهیم کرد. درب بسیاری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قدیمی ساخته شده اجاره ماشین در دبی است. در این ساحل توریستهای زیادی را نمیبینید از این رو ساحلی آرام و مناسب برای داشتن اوغاتی خوش به دور از هیاهو و شلوغی است. در ضمن لازم است بدانید که صدور گواهی نامه بین المللی در بازه زمانی کمتر از ۱۵ دقیق انجام می شود و زمان تلف شدهای بابت صدور گواهی نامه نخواهید داشت. در ضمن آنهایی که قد کمتر از 120 سانتیمتر دارند، کودک محسوب می شوند. این فروشگاه با داشتن بیش از ۲۷۰ مغازه، ۵۰ رستوران، سینمایی با ۲۱ صفحه نمایش و بیشتر از ۴۵۰۰ فضای پارکینگ بزرگ ترین فروشگاه جهان است. همچنین، این فروشگاه بهترین مکان برای خرید لباسهای سنتی اماراتی محسوب میشود. برای دوستانی که تا حالا نرفتن بگم شک نکنین.

پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید. برای رزرو تور هتل آتلانتیس با ما همراه باشید. مهمانان هتل این امکان را دارند که با یکی از بهترین لوازم حمل و نقل دنیا مانند رولز رویس به همراه راننده ی شخصی و یا هلی کوپتر اختصاصی به این منطقه شگفت انگیز سفر کنند. به شما پیشنهاد می کنیم خانوادگی به این پارک سفر کنید چرا که کودکان قطعاً از آب بازی در آن سیر نخواهند شد. بیشترین تمرکز این نمایشگاه روی هوش مصنوعی و تقویت انسان بوده است. دبی یک مکان خوب برای شکستن کوتاه در خرید است. اگر تمایل به دیدن رویدادهای خاص مانند رقص و آتشبازی دارید، آخرهفتهها را انتخاب کنید یا اگر میخواهید که محیطی زنانه را تجربه کنید، کافی است که روز دوشنبه را برای بازدید در نظر بگیرید. با توجه به ابعاد این ایستگاه سرپوشیده، طولانی ترین مسیر 400 متر طول و 15 درصد شیب دارد. توجه داشته باشید که برای سهولت در انتخاب تور دبی در فصلهای پر گردشگر، الزام است که ۳ ماه قبل، برای رزرو تور دبی پیگیر باشید. یک سرویس چارتر قایق تفریحی خصوصی در خلیج فارس برای مهمانان در دسترس است و همچنین می توانید برای یک تجربه سعادتمندانه یک درمانگر آبگرم اختصاصی را به همراه خود ببرید.

مکان: بلوار ۱ محمد بن الرشید، از ایستگاه متروی برج خلیفه تنها ۱۰ دقیقه پیادهروی دارد. با اتومبیل شخصی می توانید از خروجی ۳۷ در جاده شیح محمد بن زاید (Sheikh Mohammed Bin Zayed) و جاده امارات (Emirates)، به گلوبال ویلیج برسید. همچنین شما عزیزان می توانید با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۲۳۷۸۰۰ تماس حاصل فرمایید و از مشاورههای رایگان رزرو هتل دبی بهره مند شوید. برای رزرو تور دبی با دفتر ارمغان تماس حاصل نمایید . مسافرت در میان شنهای روان و تپه ماهورهای کویر در یک خودرو دو دیفرانسیل، روشی عالی برای لذت بردن از زیبایی منحصر بفرد صحرا است. تماشای بلند ترین برج دنیا در روز و شب زیبایی خاص خود را دارد چرا که در روز نور آفتاب را منعکس کرده و در شب بسیار خیره کننده به نظر می رسد. این آفتاب در بعضی فصل های سال اینقدر آزاردهنده می شود که خود مردم محلی نیز آن را به سختی تحمل می کنند؛ بد نیست بدانید بهترین فصل سفر به دبی از اوایل پاییز تا اواخر بهار است زمانی که هنوز تابستان از راه نرسیده است. مسافران تور صحرا بعد از عبور از کنار کاروانهای شتر در یک اردوگاه عربی توقف می کنند. اتوبوس: در صورتی که قصد استفاده از اتوبوس را دارید، خطوط ۲۷ و ۲۹ بهطور اختصاصی مسافران را به دبی مال میرسانند.

آنچه تور صحرا را جذاب می کند، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به توریستها و مسافران دبی می باشد. با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و بالا رفتن تعداد خریدهای اینترنتی در کل جهان، امکان خرید و اجاره اتومبیل در دبی برای توریستها فراهم شده است. مرکز شبیه سازی دبی به عنوان یکی از جالب توجه ترین تفریحات موجود در دبی شناخته شده است. هر کدام از این قسمتها به گونه متفاوتی طراحی شدهاند تا در برابر جریان باد و همچنین تغییرات فشار و دما رفتارهای متفاوت و آرمانی داشته باشند. در شب هم فضای بیرون این دو لایه روشن شده و چشم انداز زیبایی را ایجاد می کند. استفاده از سیستم بازیافت آب شیرین و همچنین مجهز شدن به تکنولوژی های پیشرفته کنترل ساختمان، زیبایی و نوآوری دوچندانی به مکان مورد نظر بخشیدهاند. تور صحرای دبی یکی از مفرح ترین تورهای دبی می باشد. افراد در سفر به دبی می توانند با شرکت در یک سفر صحرای چند روزه به همراه یک راهنمای تور مسافرتی، تجربه کامل تری از صحرای دبی داشته باشند. پارک آبی وایلد ویدی در نزدیکی برج العرب واقع شده و بهترین گزینه برای خنک شدن و فرار از هوای گرم دبی می باشد، پارک بسیار تمیز است، خدمه ی آن گرم و صمیمی بوده و انواع سرگرمیها در آن تعبیه شده اند. فصل زمستان بهترین زمان برای سفر به ساحل ام سقیم است؛ چرا که در این فصل هوای دبی بسیار دلپذیر میشود. در تورهای یک روزه و یا چند روزه، برنامههایی از قبیل دیدار از وادیها و روستاها، مزارع پرورش شتر در کویر، دیدار از کوههای حجر، دیدار از منطقه زیبا و خوش آب و هوای حتا، شنا در استخرها و چشمههای این منطقه، توقف در هتل حتا، صرف غذا در این هتل و استفاده از امکانات ورزشی آن، دیدار از قدیمی ترین مسجد امارات و حضور در جمعه بازار در نظر گرفته شده است.

از هرجای دبی بشود گذشت، از « برجالعرب » نمیشود! اما در اینجا همه چیز به خرید کردن ختم نمیشود. محبوب ترین مکان های دیدنی که همه به خصوص زوج ها می توانند از آن دیدن کنند تا تعطیلاتی به یاد ماندنی داشته باشند. اگر فرزندتان همراهتاناند، به پارک مشرف در جادهی «خوانیج» بروید تا از جنگل و باغ وحش آنجا هم لذت ببرید. بلند ترین برج جهان هم در این شهر بنا شده است که به نام برج خلیفه نام گذاری شده است. این برج تنها هتل ۷ ستارهی جهان است و چه موافق باشید چه نه، یکی از ساختمانهای نمادین دبی است. شهر جمیرا تنها ۲۵ دقیقه تا فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد و دسترسی خوبی به شهر رسانه، شهر اینترنت، پالم جمیرا و دبی مارینا دارد. برای آغاز دوست داشتنی سفر به دبی، می بایست مدارک شناسایی معتبر خودتان بهمراه پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار ارائه دهید. محل نشستن نیز به اندازه کافی برای تماشاگران وجود دارد. این پارک یک محل عالی برای گذراندن یک روز فراموش نشدنی است. سواریهای جالب و سرسرههای هیجان انگیز پارک روزی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد. در صورتی که زمان دیگری به جز ماه رمضان را برای سفر به دبی انتخاب کنید. همچنین در این باشگاه امکانات دیگری مثل فروشگاه لوازم ورزشی، رستوران، تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده، مدرسه مدرن گلف و… در نیمههای اجرای پروژه این کارگران چندین روز اعتصاب کرده و به شرایط سخت کاری اعتراض داشتند. ساعت کاری پارک ابی یاس ابوظبی : ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر است. با سفر به مدینه جمیرا در دبی می توانید در سراسر ساحل خصوصی شهرک به گشت و گذار بپردازید و در تفرجگاه آن به تفریح و سرگرمیهای معتبر متعلق به عصر عرب باستان بپردازید و از زیبایی طبیعی منطقه لذت ببرید.

چه تنها باشید و چه با خانواده و دوستانتان به این ساحل رفته باشید، انواع فعالیتهای لذتبخش و هیجانانگیز را تجربه خواهید کرد؛ میتوانید از شنا در آب خنک و تمیز ساحل لذت ببرید یا مجذوب زیبایی خیرهکننده مناظر ساحل لامر شوید. این مسجد تنها بنای ایرانی امارات متحده عربی می باشد که سبک معماری آن بیان کننده فرهنگ ایرانی است. صعود به بالای برج و رسیدن به طبقه ۱۲۴ تنها یک دقیقه به طول می انجامد و از آن بالا چشم انداز شهر و غروب آفتاب بسیار دیدنی است. بازدید کنندگان می توانند از 9 صبح تا غروب آفتاب در دلفین بی به تفریح بپردازند. تماشای رقص فوارهها رایگان بوده و از ساعت ۶ بعد از ظهر هر نیم ساعت برگزار می شود. تماشای شهر از بالای برج خلیفه دبی بسیار هیجان انگیز است و بلیط ورود به آن را می توان به صورت آنلاین نیز خریداری نمود. کرایه تاکسی از فرودگاه به مقصد دیره حدود ۴۰ درهم، به مقصد بور دبی یا بزرگراه شیخ زاید حدود ۴۰ تا ۸۰ درهم و به مقصد جمیرا حدود ۵۰ تا ۸۵ درهم هزینه دارد. مدینه جمیرا دارای دو هتل بزرگ به سبک بوتیک با نامهای ال قصر Al Qasr و مینا السلام Mina ‘Salam می باشد، ۲۹ خانه سنتی تابستانه در دارالمصیاف، ۷ ویلای ملکیه، بیش از ۴۰ رستوران و کافه، امکانات برگزاری کنفرانس و مهمانی از جمله دو سالن باله بزرگ، یک سالن آمفی تئاتر با ۱۰۰۰ صندلی و یک مرکز سرگرمی چند منظوره در محل تعبیه گردیده اند و کلیه این امکانات توسط ۳ کیلومتر از راههای آبی و مناظر طبیعی به هم متصل شده اند.

شما در انتخاب نوع ایرلاین خود به دبی می توانید آزادانه تصمیم بگیرید، پروازهای مشهد به دبی امارات در ترمینال ۳ فرود می آیند و ایرلاین فلای دبی یکی از پروازهای ارزان قیمت دبی در ترمینال ۲ و هواپیمایی ایرعربیا در فرودگاه شارجه که فاصله آن تا دیره حدود ۴۰ دقیقه است. مطمئن شوید که از ریختن زباله در این مکان خودداری میکنید. آنچه این پارک آبی را از سایر پارکهای آبی دنیا مجزا نموده غریق نجات ها و نگهبانانی هستند که در گوشه و کنار پارک از جان مردم محافظت می کنند. به دلیل هوای گرم دبی بخش زیادی از صنعت گردشگری این شهر به پارک های آبی اختصاص شده است . این تور اطلاعات زیادی را در مورد افسانه آتلانتیس در اختیار شما قرار می دهد. خاطرتان باشد بهتر است که بلیط را از وب سایت خریداری کنید که زمان زیادی را برای خرید و بالا رفتن و انتظار صرف نکنید. برای جلوگیری از خطرسیلاب، بلوکهای بتونی سوراخدار با الگوی لانه زنبوریوی بستر سنگ نصب شدند. در این قسمت کودکان می توانند با استفاده از لگو ها برای خود قایق بسازند و در رودخانه ی پارک قایق سواری کنند. چتربازی هم از آن دسته تجاربی است که خیلی سخت و با هزینه بسیار زیادی به دست می آید. به سایر امکانات آن در مقاله دبی مال رامین گشت اشاره شده است. ریورلند دارای بخش های بسیار جذابی است که از جمله این قسمت ها می توان به وجود دهکده فرانسوی و دروازه هند اشاره کرد.

یکی از سرسرههای پارک آبی وایلد وادی ارتفاعی 15 متری دارد که شما با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت از آن پایین میآیید. در رایج ترین تور صحرا بازدید کنندگان حدود ساعت ۳ یا ۴ بعد از ظهر به طرف صحرا حرکت می کنند. امروزه فناوری و تکنولوژی تا جایی پیشرفت کرده است که می توان از آن برای افزایش زیبایی انواع مکان های مختلف استفاده کرد. شهری که بلند ترین برج جهان، برج خلیفه در آن ساخته شده و نیز هتلهای لوکس و زیبایی که در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود، مانند برج العرب و آتلانتیس و … همچنین نمای زیبایی را برای عکاسی در اختیار شما قرار می دهد. گرفتن مدرک معتبر برای گشت و گذار با ماشین شخصیتان در سطح بین المللی از نکات مثبت انتخاب آژانس ارمغان است. با حضور در این پارک از هیجان حضور در بزرگترین پارک آبی خاورمیانه و اروپا لذت خواهید برد، این پارک مساحتی بالغ بر ۱۷ هکتار دارد و انواع سرگرمیها برای تمام سنین در آن جا نمایی شده است. از سوی دیگر، حتی اگر توانایی اسکی نداشته باشید، مربیان حرفه ای در این مجموعه هستند که به شما نحوه اسکی سواری را آموزش می دهند. از تخفیف های عظیم به معاملات شگفت انگیز، مسابقات و جوایز، ساکنان و گردشگران فرصتهای متعددی برای دست یافتن به مد، اسباب بازی، مبلمان، وسایل نقلیه، جواهرات و حتی پیشنهادات ناهار خوری دارند. این پارک شامل وسایل بازی، سینما شش بعدی، فست فود، بازی ویدئویی و رستوران می شود. دیدن صنایع دستی محلی: شما در این بخش از موزه دبی می توانید با مدل های بدوین و نیز سبک زندگی بدوین را همراه با صنایع دستی اشان آشنا شوید. ضمن این که به صورت خاص میتوانید عکس بگیرید و به راحتی درون این موزه دبی قدم بزنید.

در ضمن این بخشها دقیقا بیانگر مکانهایی است که وی به آنجا سفر کرده است. اگر شما نیز به غذا اهمیت میدهید در ادامه این راهنمای سفر به دبی با معرفی بهترین رستورانهای این شهر همراه ما باشید. در ضمن بلیط موزه دبی را می توان به همراه بلیط قلعه دبی خریداری کرد. اولین مکان موزه دبی است که شما با تاریخ این شهر بیشتر آشنا می شوید. گرچه دبی و تور دبی مقصدی تازه برای گردشگران به نظر می رسد، ولی دارای تاریخ قدیمی است که گردشگران را وادار می کند که با فرهنگ اعراب آشنا شوند. اما تجربه سقوط آزاد و معلق بودن روی هوا و پرواز تجربهای است که در مرکز ifly به راحتی و با هزینه بسیار کمتری برای شما امکان پذیر خواهد بود. امروزه فروشگاه ابن بطوطه به عنوان بزرگ ترین فروشگاه جهان با تم موضوعی اولین مجموعه خریدی است که پس از گذشت نزدیک به ۶ قرن از زمانی که او شهرت خود را به دست آورد، با الهام گرفتن از زندگی این ماجراجوی عرب بنا شده است. مخصوصا اگر سفر کردن به یکی از کشورهایی باشد که در خود انواع مراکز خرید و پاساژهای متعدد کوچک و بزرگ را جای داده باشد. پس از خرید می توان به سراغ مرکز اسکی دوبی رفت. بازدیدکنندگان میتوانند از داخل تونلی 270 درجه به طول 48 متر در طبقه همکف عبور کنند و مراحل غذا دادن به ماهیها را تماشا کنند این تونل، بازدیدکنندگان را 11 متر زیر آب میبرد. این برج یکی از منحصربهفردترین جاهای دیدنی دبی است. اگر در حال بستن چمدانهایتان برای سفر به دبی هستید، این مطلب را به هیچوجه از دست ندهید. تصور کنید در ویرانههای مرموز آتلانتیس در حال گشت و گذار هستید، خود را در میان ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی مجسم کنید که دورتا دور شما در حال حرکت هستند.

اگر دنبال خریدن بلیطهای مناسب برای سفر به دبی هستید، سفرزون میتواند به شما در خرید بهترین بلیط ها کمک کند. اگر به دنبال عطر و طعم غذاهای آسیایی هستید، پیشنهاد می کنیم رستوران جانسوی هتل را فراموش نکنید. اگر ماه رمضان را برای سفر خود به دبی انتخاب کرده اید با این نکته را در نظر بگیرید که در طول این ماه مبارک، از اذان صبح تا شب، غذا در دسترس عموم نیست. از طرفی خیالتان کاملا راحت باشد که خیابانها و بزرگراههای دبی از امنیت بالایی برخوردار هستند. این پکیجهای آموزشی یک تجربه راحت و جامع را برای افرادی که به دنبال استفاده حداکثری از زمان خود هستند، فراهم میکنند. امروزه دبی به یکی از مهمترین و مشهورترین شهرهای خاورمیانه تبدیل شده است. از طرف دیگر شرایطی نیز وجود دارد که میتوانید به لطف آنها بازدید بهتری را از آکواریوم دبی داشته باشید. در جشنواره ژانویه و تابستانی، فروشندگان و خریداران از تمام مالیاتها معاف هستند و شما میتوانید محصولات برترین برندها و کارخانههای مختلف دنیا را با ارزانترین قیمت ممکن خریداری کنید. حدود 90 کشور در دهکده دبی غرفه دارند که به ارائه محصولات سنتی و فرهنگ کشور خود میپردازند. غرفه هند: این غرفه از آن دست مکانهایی است که تاثیر ماندگاری بر بازدیدکنندگان میگذارد؛ چراکه با گشتوگذار در بازارهای سنتی آن شاهد کالاهای خاص هر منطقه از این کشور خواهید بود و میتوانید با این سرزمین عرفانی تمدنها و فرهنگهای باستانی بیشتر آشنا شوید. امکانات گستردهای از جمله آبگرم و مرکز تناسب اندام در کنار بازار سنتی مدینه جمیرا، تجربهای کهن را برای شما رقم می زنند. این شترها در اندازههای گوناگونی عرضه میگردند و هدیه خوبی برای کودکان خواهد بود. در اتاق گمشده آتلانتیس می توانید به ماجراجویی بپردازید، در میان مارپیچها و تونلهای این تمدن از دست رفته در زیر آب ماجراجویی کنید در حالی که در مواجهه با کوسهها، مارماهی، اسب دریایی و پیراناها قرار گرفته اید.

پس از یک روز کامل گشت و گذار، تماشای فوارهها و گوش دادن به موسیقی که شامل قطعاتی از معروف ترین آهنگهای سرتاسر جهان است بسیار لذت بخش خواهد بود. گردش در دبی به برنامه قبلی نیاز دارد. بخشی از این موزه به تصاویری از دریانوردی، ماهیگیری، صید مروارید و ساخت قایق اختصاص دارد. موزه المستقبل دبی چنین ادعا کرده که چالشهای شهرهای آینده را با ایجاد راه حلهایی منحصر به فرد پشت سر میگذارد. نمایش بسیار تماشایی بوده و فوارهها گاهی آب را تا ارتفاع ۱۵۰ فوت به هوا پرتاب می کنند. به پارک صفا در جادهی «شیخ زاید» بروید تا ۱۵۰ هکتار دشت شامل آبشار و تپههای مخصوص پیادهروی را ببینید. در سال ۲۰۱۳ شرکت نخیل برای گسترش فضای این فروشگاه بزرگ اقدام کرده است که می خواهد فضایی حدود ۲۸/۰۰۰ متر مربع اضافه کند که ۱۵۰ مغازه اضافه خواهد شد. در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با شهربازی آی ام جی در دبی آشنا خواهیم کرد. درب بسیاری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قدیمی ساخته شده اجاره ماشین در دبی است. در این ساحل توریستهای زیادی را نمیبینید از این رو ساحلی آرام و مناسب برای داشتن اوغاتی خوش به دور از هیاهو و شلوغی است. در ضمن لازم است بدانید که صدور گواهی نامه بین المللی در بازه زمانی کمتر از ۱۵ دقیق انجام می شود و زمان تلف شدهای بابت صدور گواهی نامه نخواهید داشت. در ضمن آنهایی که قد کمتر از 120 سانتیمتر دارند، کودک محسوب می شوند. این فروشگاه با داشتن بیش از ۲۷۰ مغازه، ۵۰ رستوران، سینمایی با ۲۱ صفحه نمایش و بیشتر از ۴۵۰۰ فضای پارکینگ بزرگ ترین فروشگاه جهان است. همچنین، این فروشگاه بهترین مکان برای خرید لباسهای سنتی اماراتی محسوب میشود. برای دوستانی که تا حالا نرفتن بگم شک نکنین.

پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید. برای رزرو تور هتل آتلانتیس با ما همراه باشید. مهمانان هتل این امکان را دارند که با یکی از بهترین لوازم حمل و نقل دنیا مانند رولز رویس به همراه راننده ی شخصی و یا هلی کوپتر اختصاصی به این منطقه شگفت انگیز سفر کنند. به شما پیشنهاد می کنیم خانوادگی به این پارک سفر کنید چرا که کودکان قطعاً از آب بازی در آن سیر نخواهند شد. بیشترین تمرکز این نمایشگاه روی هوش مصنوعی و تقویت انسان بوده است. دبی یک مکان خوب برای شکستن کوتاه در خرید است. اگر تمایل به دیدن رویدادهای خاص مانند رقص و آتشبازی دارید، آخرهفتهها را انتخاب کنید یا اگر میخواهید که محیطی زنانه را تجربه کنید، کافی است که روز دوشنبه را برای بازدید در نظر بگیرید. با توجه به ابعاد این ایستگاه سرپوشیده، طولانی ترین مسیر 400 متر طول و 15 درصد شیب دارد. توجه داشته باشید که برای سهولت در انتخاب تور دبی در فصلهای پر گردشگر، الزام است که ۳ ماه قبل، برای رزرو تور دبی پیگیر باشید. یک سرویس چارتر قایق تفریحی خصوصی در خلیج فارس برای مهمانان در دسترس است و همچنین می توانید برای یک تجربه سعادتمندانه یک درمانگر آبگرم اختصاصی را به همراه خود ببرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 760
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1029
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 6473
  • بازدید ماه : 32800
  • بازدید سال : 168242
  • بازدید کلی : 834026
  • کدهای اختصاصی