loading...

لیمون

بازدید : 706
دوشنبه 30 بهمن 1402 زمان : 11:03


اگر می خواهید نحوه نصب Minecraft را بر روی رایانه های شخصی یاد بگیرید، می توانید این مقاله را دنبال کنید و در اسرع وقت این کار را انجام دهید. می دانیم که دو نسخه از Minecraft برای دانلود موجود است. یکی از آنها Minecraft Java Edition و دیگری Minecraft Windows 10 نام دارد. برای دانلود بازی اندروید تا انتها همراه ما باشید.


تفاوت های قابل توجهی بین این دو نسخه وجود دارد. نسخه ویژه ویندوز 10 که با نام Bedrock نیز شناخته می شود، سیستم مبارزه به روز شده را ندارد، اما تجربه بازی متقابل با ایکس باکس وان و موبایل را فعال کرده است و همچنین دارای محتوایی است که در نسخه جاوا است.

نحوه نصب Minecraft بر روی کامپیوتر

در همین حال، نسخه جاوا فقط به بازیکنان اجازه می دهد تا با سایر پخش کننده های جاوا بازی کنند. اما سرورهای عمومی زیادی دارد و صحنه مودینگ آن نیز بسیار کاربردی است. اگر مطمئن نیستید کدام گزینه را انتخاب کنید، توصیه می کنیم نسخه جاوا Bedrock را نصب کنید زیرا نسخه رایگان آن را ارائه می دهد.

بازی Minecraft سطح خاصی از خلاقیت را ارائه می دهد و شما می توانید در آن نقش آفرینی کنید، به شما توصیه می کنیم مراحل ساده زیر را دنبال کرده و بازی Minecraft را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. پس به ما بپیوندید

1. به وب سایت Minecraft بروید

اول از همه، شما باید به وب سایت اصلی Minecraft دسترسی داشته باشید. این به شما یک نمای کلی از استیو و الکس می دهد، جایی که می توانید در مورد دنیای بازی Minecraft اطلاعات بیشتری کسب کنید و به شما خوشامد بگوییم. با نگاه به سمت چپ، کادر سبز رنگی را مشاهده می کنید که عبارت Minecraft روی آن نوشته شده است. روی آن کلیک کنید.

2. کدام نسخه از ماین کرافت برای شما بهتر است؟

با کلیک بر روی دکمه دریافت Minecraft، باید انتخاب کنید که کدام نسخه از Minecraft را می خواهید دانلود کنید. گزینه های موجود برای شما رایانه شخصی، موبایل، کنسول و موارد دیگر است. نسخه های زیادی از Minecraft وجود دارد و از آنجایی که قصد داریم این بازی را روی کامپیوتر خود نصب کنیم، بر روی Computer کلیک کنید.

3. Minecraft Java Edition بهتر است یا Minecraft Windows 10 (Bedrock)؟

هنوز باید تصمیم بگیرید که کدام نسخه برای شما مناسب است و ما قبلاً در مورد این دو گزینه صحبت کرده ایم. تصمیم بعدی که باید بگیرید این است که جاوا را نصب کنید یا بد راک. در صورت انتخاب نسخه ویندوز 10 با کلیک بر روی خرید به صفحه Minecraft مربوط به این نسخه هدایت می شوید.

برای ادغام وب سایت خود در فروشگاه مایکروسافت روی خرید کلیک کنید. شما می توانید یک نسخه تکی از این بازی برای ویندوز 10 را از این صفحه خریداری کرده و بلافاصله آن را نصب کنید. توجه داشته باشید که دانلود و نصب این نسخه مراحل نصب این بازی را تکمیل می کند.

با این حال، اگر می خواهید نسخه جاوا را دانلود کنید، نشانگر را روی آن نسخه در سمت چپ قرار دهید و پس از بارگیری صفحه جدید، روی خرید کلیک کنید. حالا به مقالات دیگر توجه کنید و آنها را دنبال کنید.

4. برای Minecraft.Net ثبت نام کنید

همانطور که گفته شد، مرحله قبل برای کاربران ویندوز 10 انجام شده است، اما اگر نسخه جاوا را انتخاب کرده باشید، هنوز چند کار برای دریافت آن نسخه باقی مانده است. پس از کلیک بر روی دکمه خرید، باید یک حساب کاربری جدید با آدرس ایمیل و رمز عبور خود ثبت کنید. رمزهای عبور عمومی پذیرفته نمی شوند و بنابراین نباید عبارات معنی دار مانند نام حیوانات و غیره را در این قسمت قرار دهید.

پس از پر کردن تمام فیلدها، روی ثبت کلیک کنید. اگر بله، یک برگه جدید باز کنید و ایمیل خود را بررسی کنید. یک کد چهار حرفی به شما داده می شود که اکنون باید دوباره در صفحه Minecraft وارد شود تا به مرحله بعدی بروید. کد مناسب را در قسمت وارد کرده و گزینه تایید را انتخاب کنید.

5. خرید و نصب بازی Minecraft

با انجام مراحل قبلی صفحه خرید فعال می شود. شما باید مشخصات کارت اعتباری بین المللی خود را در این قسمت وارد کنید و هزینه بازی را در قسمت مربوطه بررسی کنید. پس از درست شدن تمام اطلاعات، می توانید بر روی بنر خرید در پایین صفحه کلیک کنید. صبر کنید تا صفحه لود شود و در نهایت برای خرید به صفحه کامل برسید.

سپس بر روی دانلود برای ویندوز کلیک کنید. با این کار، فایلی به نام MinecraftInstaller.msi به طور خودکار شروع به دانلود می کند. برای شروع نصب بازی روی آن فایل کلیک کنید. در زیر مراحل مشابهی را برای نصب سایر برنامه ها و بازی ها در ویندوز خود دنبال خواهید کرد.

پس از اتمام مراحل نصب، پنجره جدیدی باز می شود که لانچر Minecraft است. می توانید با آدرس ایمیل و رمز عبور خود وارد شوید، سپس روی دکمه Play کلیک کنید. اکنون نسخه جاوا Minecraft بر روی کامپیوتر شما نصب شده است و به راحتی می توانید وارد دنیای خلاقانه Minecraft شوید و از تجربه آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید که با این روش باید هزینه بازی را از طریق پلتفرم های پرداخت بین المللی پرداخت کنید. در صورت تمایل می توانید از سایت های دانلود ایرانی نیز استفاده کنید و فقط نسخه رایگان و کرک شده بازی را دانلود کرده و لذت ببرید. کاملا به شما بستگی دارد. در ادامه با بازی Minecraft بیشتر آشنا خواهیم شد.

دانلود بازی Minecraft

توضیح بازی Minecraft کمی پیچیده به نظر می رسد. از زمان معرفی یک سیستم ساده ماینینگ و کاردستی، این بازی بیشتر توسعه یافته و امکانات بیشتری به آن اضافه شده است. به گفته بازیکنان و طرفداران Minecraft، این یک تجربه کاملا متفاوت است و بسیاری از بازیکنان فریب ظاهر ساده و پیکسلی آن را می خورند.

در هسته خود، Minecraft هنوز یک ماجراجویی sandbox است که بازیکنان باید خلاقیت خود را در دنیایی بی پایان کشف کنند. در این بازی شما به هر تعداد که بخواهید رویداد خواهید داشت و می توانید به خلق و مبارزه با موجودات دنیای بازی ادامه دهید.

چندین حالت مختلف در این بازی وجود دارد که تقریبا برای همه بازیکنان مناسب است. اگر می‌خواهید مهارت‌های مدل‌سازی خود را به سایر بازیکنان نشان دهید، احتمالاً دنیای عظیم Minecraft همان چیزی است که به آن نیاز دارید. می توانید در این بازی به ساخت هر سازه ای فکر کنید و محدودیتی وجود ندارد.

اگر به دنبال چالش های بیشتر هستید، می توانید در این بازی بقا شرکت کنید و با موجوداتی که در شب به شما حمله می کنند، روبرو شوید. البته، Minecraft چیزهای بیشتری نسبت به آنچه که به نظر می رسد برای ارائه دارد. ظاهر بلوکی آن باعث می شود بسیاری از بازیکنان آن را یک ماجراجویی ساده و کودکانه بدانند.

اگر قبلاً هرگز Minecraft بازی نکرده‌اید یا مدت زیادی است که دور بوده‌اید و اکنون قصد دارید به دنیای آن بازگردید، قطعاً سطح پیشرفت و تجربه‌ای را که به شما می‌دهد به خوبی درک خواهید کرد. این بازی از زمان انتشار اولیه خود پیشرفت فوق العاده ای داشته است و در این روند طولانی به یکی از پرفروش ترین بازی های تمام دوران تبدیل شده است.

در زیر به معرفی بیشتر مراحل ساخت این بازی می پردازیم تا بتوانید بازی مورد علاقه خود را بهتر بشناسید و اطلاعات عمومی خود را در مورد آن افزایش دهید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بدانید این شغل چقدر مهم و مهم است.

توسعه بازی Minecraft

Minecraft توسط Mojang در سال 2009 ساخته شد و زاییده فکر Markus Persson Bode Sato است. این بازی به شدت از بازی‌هایی مانند Dward Fortness، Dungeon Keeper و Infiniminer الهام گرفته شده است، اما گیم‌پلی رایگان و سندباکس آن حداکثر سرگرمی و خلاقیت را به بازیکنان می‌دهد.

این اولین بازی رسمی Mojang بود و تا به امروز بیش از 180 میلیون نسخه فروخته است و آن را به پرفروش ترین بازی تمام دوران تبدیل کرده است. در نهایت، مایکروسافت Mojang و Minecraft را از Persson به مبلغ 2.5 میلیارد دلار خریداری کرد و Persson رسما از بازی سازی کنار رفت.

Minecraft اکنون دارای چهار حالت Adventure، Creature، Hardcore و Spectator است و بازیکنان می توانند از آنها برای بهبود کامل تجربه بازی مطابق با خواسته خود استفاده کنند. شما همچنین می توانید این بازی را به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهید و هزاران ماد برای آن موجود است.

این حالت ها محتوای جدیدی را به دنیای شلوغ آن اضافه می کنند و ماینینگ و کاردستی هسته اصلی Minecraft هستند و با کمی بازی می توانید به طور کامل بر آن مسلط شوید. روند این بازی به اندازه کافی واضح است، اما کارهای ساده ای برای استخراج منابع و ساخت اشیا در دنیای Minecraft وجود خواهد داشت.

به صحرا و جنگل می روید و می توانید از درختان چوب جمع آوری کنید. همین گرزها تبدیل به تبر می شوند و به آرامی می توان از آنها برای ایجاد سلاح، زره، ابزارهای دیگر و مواد معدنی گرانبها استفاده کرد. در طول مسیر، پناهگاه های متعددی وجود دارد که می توانید خودتان آنها را بسازید و وقتی ماجراجویی را تمام کردید، می توانید به این پناهگاه ها یا خانه ها بروید و وسایل خود را در آنها ذخیره کنید.

کاوش و ساخت و ساز کارهای تکراری هستند که در گیم پلی اعتیادآور بازی تجربه خواهید کرد. این به این دلیل است که تخیل شما بی حد و حصر است و می توانید دائماً چیزهای بیشتری در دنیای بازی ایجاد کنید. افرادی که بیش از حد خلاق هستند می توانید در بخش بقا به ماجراجویی بروید. در زیر دنیای اصلی Minecraft دنیای خطرناکی وجود دارد که در آن می توانید وارد دنیای جهنمی پر از گنجینه های باورنکردنی شوید.

البته فراموش نکنید که هیولاهای شیطانی نیز در این دنیا وجود دارند که باید از آنها دوری کنید. شما همچنین می توانید از برخی از جهان های ساخته شده توسط بازیکنان دیگر دیدن کنید. آنها قسمت هایی از این دنیا را برای شما آماده کرده اند و شما می توانید در مینی گیم های آنها شرکت کنید. می توانید از پلیس دوری کنید و نقش یک دزد را در دنیای بازی بازی کنید. اگر برای فعال کردن تخیل خود نیاز به الهام گرفتن از جهان های دیگر دارید، می توانید از منابع ساخته شده توسط بازیکنان دیگر برای این منظور استفاده کنید.

پیچیدگی در اوج سادگی

Minecraft یک دنیای رویه ای دارد که به این معنی است که هرگز با یک عنصر دو بار روبرو نخواهید شد. علاوه بر این، تقریباً 400 آیتم منحصر به فرد در بازی وجود دارد که به بازیکنان فرصت های زیادی برای کشف و باز کردن آنها می دهد.

یکی از هوشمندانه ترین موارد اضافه شده به بازی Redstone است. این آیتم در واقع نسخه Minecraft از Electricity است و کاربردهای زیادی در دنیای بازی دارد. بازیکنان می توانند از این آیتم برای ایجاد پازل های پیچیده، پیچ و خم ها و اسلایدها استفاده کنند. این آیتم ابزار بسیار مهمی برای خلاقیت در دنیای Minecraft محسوب می شود.

این چیزی است که این بازی را از سایر مشاغل متمایز می کند و ممکن است آن را دوست داشته باشید. نه تنها آزادی نامحدودی به شما می دهد، بلکه می توانید از ابزارهای قدرتمند برای ایجاد هر چیزی در بازی استفاده کنید. در بازی شما می توانید کارهای اصلی مانند ماینینگ و کاردستی را انجام دهید و جالب است بدانید که سقفی بالای سر شما نیست و می توانید به طور نامحدود ادامه دهید.

در دنیای Minecraft آزادانه بازی کنید

اگر نمی خواهید از خلاقیت خود در دنیای بازی استفاده کنید، راه های دیگری برای غوطه ور شدن در دنیای خود وجود دارد. شما می توانید ساختمان های شگفت انگیز و هنری در دنیای بازی بسازید. می توانید کارهای پیچیده را نادیده بگیرید و فقط دنیای بازی را کشف کنید.

بخشی از لذت بازی کاوش در جهان و ساخت سلاح های مختلف است. این سلاح می تواند برای سفرهای طولانی مدت مفید باشد. این بازی شامل جوایز مختلفی نیز می شود و شما می توانید با صلاحدید خود آنها را تجربه کنید. Minecraft هنگام بازی هرگز احساس اشتباه نمی کند.

می توانید با شکار الماس شروع کنید و به سیستم غارهای گسترده آن بروید. یک مزرعه بسازید و شروع به پرورش حیوانات یا ساختن خانه کنید. می‌توانید با دوستانتان ترکیب‌های ترکیبی درست کنید و سرگرمی زیادی داشته باشید تا شما را مشغول نگه دارد.

با وجود اینکه این بازی بیش از یک دهه است که در حال توسعه است، این بازی هنوز جدید است و دلیل آن این است که هیچ محدودیتی ندارد. سازندگان این بازی آن را برای پلتفرم های مختلف طراحی کرده اند و می توانید طیف وسیعی از بازیکنان را در قسمت آنلاین آن داشته باشید. شما همچنین می توانید دوستان خود را دعوت کنید و تجربه ای فراموش نشدنی ایجاد کنید. ویژگی های کاملاً سرگرم کننده و منحصر به فرد در انتظار شما هستند.

انجمن مود Minecraft یکی از بزرگترین ها در کل صنعت بازی است و بسته به علایق و بودجه شما گزینه های جالبی وجود دارد. پیشنهاد می کنیم به این انجمن ها سر بزنید و یک یا چند مد به سلیقه خود به بازی اضافه کنید. شما همچنین می توانید مدهایی را خودتان بسازید و در اختیار بازیکنان دیگر قرار دهید. این موارد باعث می شود از بازی لذت بیشتری ببرید و محدودیت را برطرف کنید.

اخرین حرف

در این مقاله سعی کردیم نحوه دانلود بازی ماینکرافت اصلی را به صورت جامع به شما آموزش دهیم. در زیر به اهمیت این بازی در بین بازیکنان اشاره می کنیم و تصمیم نهایی را برای نصب این بازی خلاقانه به شما واگذار می کنیم. یکی از بخش های مهمی که این بازی را بیش از پیش اهمیت می دهد، گنجاندن آن در محتوای بازی است. بسیاری از پخش کننده ها و یوتیوبرها این بازی را به ویترین فروشگاه خود اضافه کرده اند و بینندگان زیادی در سراسر جهان آن را تماشا می کنند. Minecraft یکی از پربازدیدترین ویدیوهای بازی در یوتیوب است و بزرگترین استریمرهای جهان اغلب این بازی را برای بینندگان خود پخش می کنند.

آنها ماجراجویی و خلاقیت خود را در Minecraft نشان می دهند و لحظات جالبی را رقم می زنند. به همین دلیل شما نیز می توانید با هدف حرفه ای عمل کنید و شروع به پخش و ساخت فیلم های این بازی به صورت حرفه ای کنید. هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و با حداقل ابزار می توانید جزو استریمرهای این بازی در پلتفرم هایی مانند یوتیوب یا توییچ باشید. همانطور که می دانید می توانید Minecraft را خودتان با گوشی خود تجربه کنید و در دنیای بزرگ و زیبای آن قدم بزنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ویدیو از بازی خود ضبط کنید و صدا را اضافه کنید.


اگر می خواهید نحوه نصب Minecraft را بر روی رایانه های شخصی یاد بگیرید، می توانید این مقاله را دنبال کنید و در اسرع وقت این کار را انجام دهید. می دانیم که دو نسخه از Minecraft برای دانلود موجود است. یکی از آنها Minecraft Java Edition و دیگری Minecraft Windows 10 نام دارد. برای دانلود بازی اندروید تا انتها همراه ما باشید.


تفاوت های قابل توجهی بین این دو نسخه وجود دارد. نسخه ویژه ویندوز 10 که با نام Bedrock نیز شناخته می شود، سیستم مبارزه به روز شده را ندارد، اما تجربه بازی متقابل با ایکس باکس وان و موبایل را فعال کرده است و همچنین دارای محتوایی است که در نسخه جاوا است.

نحوه نصب Minecraft بر روی کامپیوتر

در همین حال، نسخه جاوا فقط به بازیکنان اجازه می دهد تا با سایر پخش کننده های جاوا بازی کنند. اما سرورهای عمومی زیادی دارد و صحنه مودینگ آن نیز بسیار کاربردی است. اگر مطمئن نیستید کدام گزینه را انتخاب کنید، توصیه می کنیم نسخه جاوا Bedrock را نصب کنید زیرا نسخه رایگان آن را ارائه می دهد.

بازی Minecraft سطح خاصی از خلاقیت را ارائه می دهد و شما می توانید در آن نقش آفرینی کنید، به شما توصیه می کنیم مراحل ساده زیر را دنبال کرده و بازی Minecraft را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. پس به ما بپیوندید

1. به وب سایت Minecraft بروید

اول از همه، شما باید به وب سایت اصلی Minecraft دسترسی داشته باشید. این به شما یک نمای کلی از استیو و الکس می دهد، جایی که می توانید در مورد دنیای بازی Minecraft اطلاعات بیشتری کسب کنید و به شما خوشامد بگوییم. با نگاه به سمت چپ، کادر سبز رنگی را مشاهده می کنید که عبارت Minecraft روی آن نوشته شده است. روی آن کلیک کنید.

2. کدام نسخه از ماین کرافت برای شما بهتر است؟

با کلیک بر روی دکمه دریافت Minecraft، باید انتخاب کنید که کدام نسخه از Minecraft را می خواهید دانلود کنید. گزینه های موجود برای شما رایانه شخصی، موبایل، کنسول و موارد دیگر است. نسخه های زیادی از Minecraft وجود دارد و از آنجایی که قصد داریم این بازی را روی کامپیوتر خود نصب کنیم، بر روی Computer کلیک کنید.

3. Minecraft Java Edition بهتر است یا Minecraft Windows 10 (Bedrock)؟

هنوز باید تصمیم بگیرید که کدام نسخه برای شما مناسب است و ما قبلاً در مورد این دو گزینه صحبت کرده ایم. تصمیم بعدی که باید بگیرید این است که جاوا را نصب کنید یا بد راک. در صورت انتخاب نسخه ویندوز 10 با کلیک بر روی خرید به صفحه Minecraft مربوط به این نسخه هدایت می شوید.

برای ادغام وب سایت خود در فروشگاه مایکروسافت روی خرید کلیک کنید. شما می توانید یک نسخه تکی از این بازی برای ویندوز 10 را از این صفحه خریداری کرده و بلافاصله آن را نصب کنید. توجه داشته باشید که دانلود و نصب این نسخه مراحل نصب این بازی را تکمیل می کند.

با این حال، اگر می خواهید نسخه جاوا را دانلود کنید، نشانگر را روی آن نسخه در سمت چپ قرار دهید و پس از بارگیری صفحه جدید، روی خرید کلیک کنید. حالا به مقالات دیگر توجه کنید و آنها را دنبال کنید.

4. برای Minecraft.Net ثبت نام کنید

همانطور که گفته شد، مرحله قبل برای کاربران ویندوز 10 انجام شده است، اما اگر نسخه جاوا را انتخاب کرده باشید، هنوز چند کار برای دریافت آن نسخه باقی مانده است. پس از کلیک بر روی دکمه خرید، باید یک حساب کاربری جدید با آدرس ایمیل و رمز عبور خود ثبت کنید. رمزهای عبور عمومی پذیرفته نمی شوند و بنابراین نباید عبارات معنی دار مانند نام حیوانات و غیره را در این قسمت قرار دهید.

پس از پر کردن تمام فیلدها، روی ثبت کلیک کنید. اگر بله، یک برگه جدید باز کنید و ایمیل خود را بررسی کنید. یک کد چهار حرفی به شما داده می شود که اکنون باید دوباره در صفحه Minecraft وارد شود تا به مرحله بعدی بروید. کد مناسب را در قسمت وارد کرده و گزینه تایید را انتخاب کنید.

5. خرید و نصب بازی Minecraft

با انجام مراحل قبلی صفحه خرید فعال می شود. شما باید مشخصات کارت اعتباری بین المللی خود را در این قسمت وارد کنید و هزینه بازی را در قسمت مربوطه بررسی کنید. پس از درست شدن تمام اطلاعات، می توانید بر روی بنر خرید در پایین صفحه کلیک کنید. صبر کنید تا صفحه لود شود و در نهایت برای خرید به صفحه کامل برسید.

سپس بر روی دانلود برای ویندوز کلیک کنید. با این کار، فایلی به نام MinecraftInstaller.msi به طور خودکار شروع به دانلود می کند. برای شروع نصب بازی روی آن فایل کلیک کنید. در زیر مراحل مشابهی را برای نصب سایر برنامه ها و بازی ها در ویندوز خود دنبال خواهید کرد.

پس از اتمام مراحل نصب، پنجره جدیدی باز می شود که لانچر Minecraft است. می توانید با آدرس ایمیل و رمز عبور خود وارد شوید، سپس روی دکمه Play کلیک کنید. اکنون نسخه جاوا Minecraft بر روی کامپیوتر شما نصب شده است و به راحتی می توانید وارد دنیای خلاقانه Minecraft شوید و از تجربه آن لذت ببرید.

توجه داشته باشید که با این روش باید هزینه بازی را از طریق پلتفرم های پرداخت بین المللی پرداخت کنید. در صورت تمایل می توانید از سایت های دانلود ایرانی نیز استفاده کنید و فقط نسخه رایگان و کرک شده بازی را دانلود کرده و لذت ببرید. کاملا به شما بستگی دارد. در ادامه با بازی Minecraft بیشتر آشنا خواهیم شد.

دانلود بازی Minecraft

توضیح بازی Minecraft کمی پیچیده به نظر می رسد. از زمان معرفی یک سیستم ساده ماینینگ و کاردستی، این بازی بیشتر توسعه یافته و امکانات بیشتری به آن اضافه شده است. به گفته بازیکنان و طرفداران Minecraft، این یک تجربه کاملا متفاوت است و بسیاری از بازیکنان فریب ظاهر ساده و پیکسلی آن را می خورند.

در هسته خود، Minecraft هنوز یک ماجراجویی sandbox است که بازیکنان باید خلاقیت خود را در دنیایی بی پایان کشف کنند. در این بازی شما به هر تعداد که بخواهید رویداد خواهید داشت و می توانید به خلق و مبارزه با موجودات دنیای بازی ادامه دهید.

چندین حالت مختلف در این بازی وجود دارد که تقریبا برای همه بازیکنان مناسب است. اگر می‌خواهید مهارت‌های مدل‌سازی خود را به سایر بازیکنان نشان دهید، احتمالاً دنیای عظیم Minecraft همان چیزی است که به آن نیاز دارید. می توانید در این بازی به ساخت هر سازه ای فکر کنید و محدودیتی وجود ندارد.

اگر به دنبال چالش های بیشتر هستید، می توانید در این بازی بقا شرکت کنید و با موجوداتی که در شب به شما حمله می کنند، روبرو شوید. البته، Minecraft چیزهای بیشتری نسبت به آنچه که به نظر می رسد برای ارائه دارد. ظاهر بلوکی آن باعث می شود بسیاری از بازیکنان آن را یک ماجراجویی ساده و کودکانه بدانند.

اگر قبلاً هرگز Minecraft بازی نکرده‌اید یا مدت زیادی است که دور بوده‌اید و اکنون قصد دارید به دنیای آن بازگردید، قطعاً سطح پیشرفت و تجربه‌ای را که به شما می‌دهد به خوبی درک خواهید کرد. این بازی از زمان انتشار اولیه خود پیشرفت فوق العاده ای داشته است و در این روند طولانی به یکی از پرفروش ترین بازی های تمام دوران تبدیل شده است.

در زیر به معرفی بیشتر مراحل ساخت این بازی می پردازیم تا بتوانید بازی مورد علاقه خود را بهتر بشناسید و اطلاعات عمومی خود را در مورد آن افزایش دهید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بدانید این شغل چقدر مهم و مهم است.

توسعه بازی Minecraft

Minecraft توسط Mojang در سال 2009 ساخته شد و زاییده فکر Markus Persson Bode Sato است. این بازی به شدت از بازی‌هایی مانند Dward Fortness، Dungeon Keeper و Infiniminer الهام گرفته شده است، اما گیم‌پلی رایگان و سندباکس آن حداکثر سرگرمی و خلاقیت را به بازیکنان می‌دهد.

این اولین بازی رسمی Mojang بود و تا به امروز بیش از 180 میلیون نسخه فروخته است و آن را به پرفروش ترین بازی تمام دوران تبدیل کرده است. در نهایت، مایکروسافت Mojang و Minecraft را از Persson به مبلغ 2.5 میلیارد دلار خریداری کرد و Persson رسما از بازی سازی کنار رفت.

Minecraft اکنون دارای چهار حالت Adventure، Creature، Hardcore و Spectator است و بازیکنان می توانند از آنها برای بهبود کامل تجربه بازی مطابق با خواسته خود استفاده کنند. شما همچنین می توانید این بازی را به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهید و هزاران ماد برای آن موجود است.

این حالت ها محتوای جدیدی را به دنیای شلوغ آن اضافه می کنند و ماینینگ و کاردستی هسته اصلی Minecraft هستند و با کمی بازی می توانید به طور کامل بر آن مسلط شوید. روند این بازی به اندازه کافی واضح است، اما کارهای ساده ای برای استخراج منابع و ساخت اشیا در دنیای Minecraft وجود خواهد داشت.

به صحرا و جنگل می روید و می توانید از درختان چوب جمع آوری کنید. همین گرزها تبدیل به تبر می شوند و به آرامی می توان از آنها برای ایجاد سلاح، زره، ابزارهای دیگر و مواد معدنی گرانبها استفاده کرد. در طول مسیر، پناهگاه های متعددی وجود دارد که می توانید خودتان آنها را بسازید و وقتی ماجراجویی را تمام کردید، می توانید به این پناهگاه ها یا خانه ها بروید و وسایل خود را در آنها ذخیره کنید.

کاوش و ساخت و ساز کارهای تکراری هستند که در گیم پلی اعتیادآور بازی تجربه خواهید کرد. این به این دلیل است که تخیل شما بی حد و حصر است و می توانید دائماً چیزهای بیشتری در دنیای بازی ایجاد کنید. افرادی که بیش از حد خلاق هستند می توانید در بخش بقا به ماجراجویی بروید. در زیر دنیای اصلی Minecraft دنیای خطرناکی وجود دارد که در آن می توانید وارد دنیای جهنمی پر از گنجینه های باورنکردنی شوید.

البته فراموش نکنید که هیولاهای شیطانی نیز در این دنیا وجود دارند که باید از آنها دوری کنید. شما همچنین می توانید از برخی از جهان های ساخته شده توسط بازیکنان دیگر دیدن کنید. آنها قسمت هایی از این دنیا را برای شما آماده کرده اند و شما می توانید در مینی گیم های آنها شرکت کنید. می توانید از پلیس دوری کنید و نقش یک دزد را در دنیای بازی بازی کنید. اگر برای فعال کردن تخیل خود نیاز به الهام گرفتن از جهان های دیگر دارید، می توانید از منابع ساخته شده توسط بازیکنان دیگر برای این منظور استفاده کنید.

پیچیدگی در اوج سادگی

Minecraft یک دنیای رویه ای دارد که به این معنی است که هرگز با یک عنصر دو بار روبرو نخواهید شد. علاوه بر این، تقریباً 400 آیتم منحصر به فرد در بازی وجود دارد که به بازیکنان فرصت های زیادی برای کشف و باز کردن آنها می دهد.

یکی از هوشمندانه ترین موارد اضافه شده به بازی Redstone است. این آیتم در واقع نسخه Minecraft از Electricity است و کاربردهای زیادی در دنیای بازی دارد. بازیکنان می توانند از این آیتم برای ایجاد پازل های پیچیده، پیچ و خم ها و اسلایدها استفاده کنند. این آیتم ابزار بسیار مهمی برای خلاقیت در دنیای Minecraft محسوب می شود.

این چیزی است که این بازی را از سایر مشاغل متمایز می کند و ممکن است آن را دوست داشته باشید. نه تنها آزادی نامحدودی به شما می دهد، بلکه می توانید از ابزارهای قدرتمند برای ایجاد هر چیزی در بازی استفاده کنید. در بازی شما می توانید کارهای اصلی مانند ماینینگ و کاردستی را انجام دهید و جالب است بدانید که سقفی بالای سر شما نیست و می توانید به طور نامحدود ادامه دهید.

در دنیای Minecraft آزادانه بازی کنید

اگر نمی خواهید از خلاقیت خود در دنیای بازی استفاده کنید، راه های دیگری برای غوطه ور شدن در دنیای خود وجود دارد. شما می توانید ساختمان های شگفت انگیز و هنری در دنیای بازی بسازید. می توانید کارهای پیچیده را نادیده بگیرید و فقط دنیای بازی را کشف کنید.

بخشی از لذت بازی کاوش در جهان و ساخت سلاح های مختلف است. این سلاح می تواند برای سفرهای طولانی مدت مفید باشد. این بازی شامل جوایز مختلفی نیز می شود و شما می توانید با صلاحدید خود آنها را تجربه کنید. Minecraft هنگام بازی هرگز احساس اشتباه نمی کند.

می توانید با شکار الماس شروع کنید و به سیستم غارهای گسترده آن بروید. یک مزرعه بسازید و شروع به پرورش حیوانات یا ساختن خانه کنید. می‌توانید با دوستانتان ترکیب‌های ترکیبی درست کنید و سرگرمی زیادی داشته باشید تا شما را مشغول نگه دارد.

با وجود اینکه این بازی بیش از یک دهه است که در حال توسعه است، این بازی هنوز جدید است و دلیل آن این است که هیچ محدودیتی ندارد. سازندگان این بازی آن را برای پلتفرم های مختلف طراحی کرده اند و می توانید طیف وسیعی از بازیکنان را در قسمت آنلاین آن داشته باشید. شما همچنین می توانید دوستان خود را دعوت کنید و تجربه ای فراموش نشدنی ایجاد کنید. ویژگی های کاملاً سرگرم کننده و منحصر به فرد در انتظار شما هستند.

انجمن مود Minecraft یکی از بزرگترین ها در کل صنعت بازی است و بسته به علایق و بودجه شما گزینه های جالبی وجود دارد. پیشنهاد می کنیم به این انجمن ها سر بزنید و یک یا چند مد به سلیقه خود به بازی اضافه کنید. شما همچنین می توانید مدهایی را خودتان بسازید و در اختیار بازیکنان دیگر قرار دهید. این موارد باعث می شود از بازی لذت بیشتری ببرید و محدودیت را برطرف کنید.

اخرین حرف

در این مقاله سعی کردیم نحوه دانلود بازی ماینکرافت اصلی را به صورت جامع به شما آموزش دهیم. در زیر به اهمیت این بازی در بین بازیکنان اشاره می کنیم و تصمیم نهایی را برای نصب این بازی خلاقانه به شما واگذار می کنیم. یکی از بخش های مهمی که این بازی را بیش از پیش اهمیت می دهد، گنجاندن آن در محتوای بازی است. بسیاری از پخش کننده ها و یوتیوبرها این بازی را به ویترین فروشگاه خود اضافه کرده اند و بینندگان زیادی در سراسر جهان آن را تماشا می کنند. Minecraft یکی از پربازدیدترین ویدیوهای بازی در یوتیوب است و بزرگترین استریمرهای جهان اغلب این بازی را برای بینندگان خود پخش می کنند.

آنها ماجراجویی و خلاقیت خود را در Minecraft نشان می دهند و لحظات جالبی را رقم می زنند. به همین دلیل شما نیز می توانید با هدف حرفه ای عمل کنید و شروع به پخش و ساخت فیلم های این بازی به صورت حرفه ای کنید. هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و با حداقل ابزار می توانید جزو استریمرهای این بازی در پلتفرم هایی مانند یوتیوب یا توییچ باشید. همانطور که می دانید می توانید Minecraft را خودتان با گوشی خود تجربه کنید و در دنیای بزرگ و زیبای آن قدم بزنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ویدیو از بازی خود ضبط کنید و صدا را اضافه کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 936
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1029
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 6649
  • بازدید ماه : 32976
  • بازدید سال : 168418
  • بازدید کلی : 834202
  • کدهای اختصاصی