loading...

لیمون

بازدید : 1642
شنبه 16 دی 1402 زمان : 9:41


درباره آینده و منسوخ شدن دفتر شما مطالب زیادی نوشته شده است، اما تعیین دقیق معنای آن ممکن است کمی مشکل باشد. برای بسیاری از سازمان ها، آمادگی برای آینده اساساً به معنای اجتناب از مشکل جایگزینی فناوری اتاق هیئت مدیره هر سه تا چهار سال یکبار است. به طور کلی، سه قانون کلی برای ارزیابی تجهیزات جدید یا مدرن وجود دارد: با توسعه مهندسی نیکان همراه باشید.

مقیاس پذیری

انعطاف پذیری امکان پذیر است

ارائه حداکثر ارزش به محیط

هنگام برنامه ریزی یک اتاق جلسه موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: فناوری، قرار دادن میز، طراحی و موارد دیگر. راهنمای سریع ما برای اتاق هیئت مدیره گوشه و کنار نمی رود و آنچه را که باید بدانید به شما می گوید.

در دنیای کار امروزی که به طور فزاینده ای بر روی قرار گرفتن متمرکز شده است، اتاق کنفرانس یکی از آخرین مکان هایی است که برای جلسات خصوصی و سازنده استفاده می شود. بنابراین ، انتخاب طراحی ، طراحی و ویژگی های مناسب بسیار مهم است. طراحی مناسب می تواند به معنای تفاوت بین اتاق کنفرانس باشد که فقط مکانی برای انجام کارها باشد یا فضایی که خلاقیت و تعامل جریان دارد.

هنگام طراحی یک اتاق کنفرانس برای تیم خود، مهم است که نه تنها کارمندان و مشتریانی که از این فضا استفاده می کنند، بلکه هدف آن را نیز در نظر بگیرید. هر بخش و گروه نیازهای متفاوتی دارد و اهداف جلسه بسته به اینکه با چه کسی ملاقات می کنید، درباره چه چیزی و اهداف جلسه می توانید متفاوت باشد.

ملاحظات مهم دیگر از فناوری مکان و صدا گرفته تا فناوری صوتی و حتی رنگ های استفاده شده در اتاق را شامل می شود. با این حال، اگر همه این عناصر در کنار هم بتوانند بهره وری را افزایش دهند و کارمندان را کارآمدتر کنند، قطعا ارزشش را دارد.

قبل از پرداختن به جزئیاتی که اتاق کنفرانس را به فضایی ارزشمند برای همه تبدیل می کند، بیایید انواع اتاق های کنفرانس موجود در دفاتر مدرن امروزی را بررسی کنیم.

پنج نوع از محبوب ترین اتاق های کنفرانس

فاصله ترک

این ممکن است از نظر فنی یک اتاق کنفرانس نباشد ، اما این مکان مناسب برای همگام سازی سریع ، چت مشتری یا تماس تلفنی گاه به گاه است. این دیوارها که با مبل‌ها، صندلی‌ها و یک یا دو میز قهوه‌خوری مبله شده‌اند، راهی عالی برای افزایش تعامل و ارتباط بدون ایجاد حواس‌پرتی دیوارها هستند. در حالت ایده آل ، آنها فاصله خوبی از دفتر مرکزی شرکت شما دارند تا در جلسه شما حس فضا و حریم خصوصی ایجاد کنند.

هال

اتاق های جلسه عموما برای ۲ تا ۶ نفر طراحی شده اند که برای جلسات انفرادی، کنفرانس های کوچک و جلسات کاری اختصاصی مناسب هستند. یک اتاق نشیمن معمولاً با یک میز مستطیل شکل ، گرد یا کوچک ، صندلی و فضای اضافی برای افراد برای بلند شدن و حرکت در اطراف مبله می شود. در حالی که این اتاق‌ها مطمئناً ممکن است به برخی تجهیزات صوتی و تصویری مجهز باشند، اما می‌توانند مکانی را برای افراد برای نگهداری تجهیزات فنی مانند رایانه و چت پشت درهای بسته یا استفاده از تخته سفید فراهم کنند. از استفاده از خلاقیت در این فضاها نترسید تا کارمندان شما بتوانند در اتاق جلسات نیز فضای راحتی داشته باشند!

باجه تلفن

باجه تلفن مکانی مناسب برای تماس با مشتری یا همکار است. این اتاق‌های کوچک تقریباً 4*4 است و میز و صندلی‌های کوچکی دارند. ویژگی هایی مانند عایق صدا و حفظ حریم خصوصی در طراحی این فضا مهم است. بنابراین، هنگام طراحی دفتر خود، می توانید از یک پیمانکار بخواهید که برخی از این موارد را بسازد یا به مدل های آماده ای که به راحتی در یک دفتر کار قابل نصب هستند نگاه کنید.

اتاق تیم

این اتاق های کنفرانس کوچکتر هستند که به راحتی می توانند 4 تا 12 نفر را در خود جای دهند و معمولاً مجهز به میزها و صندلی های کنفرانس استاندارد هستند که به گروه های بزرگ اجازه می دهد تا بنشینند و گپ بزنند. این اتاق ها معمولاً دارای یک سیستم AV هستند که امکان ارائه و کنفرانس ها را فراهم می کند ، اما تمرکز این است که کل تیم قادر به برقراری ارتباط با استراتژی مناسب باشد.

هال

اتاق هیئت مدیره برای میزبانی رویدادهای مهم، از جمله جلسات مهم با مشتریان یا اعضای هیئت مدیره، جلسات بخش های مختلف سازمان و سایر جلسات مهم مشترک طراحی شده است. این فضاها معمولاً برای گنجایش 10 تا 20 نفر طراحی می شوند و ممکن است به توجه (و بودجه) بیشتری از سوی شرکت برای ایجاد یک برنامه ریزی مناسب نسبت به فضاهای دیگر نیاز داشته باشند. بسیاری از تیم ها انتخاب می کنند که تجهیزات سمعی و بصری را به طور کامل در اتاق نصب کنند تا کنترل و تجربه ارتباطی بهتری ارائه دهند. میزهای بزرگ، چندین صندلی، سیستم کنفرانس و حتی یک یا دو مبل برای این اتاق ها عالی هستند.

بهترین موقعیت اتاق کنفرانس در دفتر

هنگام انتخاب سیستم کنفرانس مناسب برای دفتر خود، باید محل اتاق کنفرانس را در محل کار در نظر بگیرید. برای تیم هایی که در حیاط های بزرگ یا در طبقات مختلف کار می کنند، توزیع اتاق های کنفرانس نیز می تواند ملاقات کارمندان را آسان تر کند. تصور کنید وقتی می خواهید پشت درهای بسته بمانید از طبقه 7 به طبقه 30 می روید. در این مورد، ممکن است بخواهید به جای حضوری با همکاران خود تلفنی صحبت کنید یا تماس تصویری داشته باشید. توزیع اتاق های کنفرانس بر اساس محل زندگی گروه های مختلف می تواند ارتباطات را افزایش دهد. در مقابل، در دفاتر کوچکتر (5000 تا 20000 فوت مربع)، ممکن است متوجه شوید که افراد در بخش های مختلف مجبور نیستند میزهای خود را ترک کنند تا به اتاق جلسه برسند. در این مورد، اتاق های کنفرانس را می توان برای بهبود بیشتر ارتباطات و کار گروهی طراحی کرد. در نهایت، هنگام قرار دادن اتاق کنفرانس در هر طبقه، هدف از طراحی اتاق کنفرانس را در نظر بگیرید. داشتن اتاق هایی در خارج از دفتر اصلی که برای ارائه ها و جلسات استراتژیک طراحی شده اند، دسترسی به نور طبیعی را فراهم می کند که تمرکز و بهره وری را افزایش می دهد. اما داشتن اتاقی در داخل دفتر که برای مکالمات خصوصی یا تماس های تلفنی در نظر گرفته شده است، می تواند حواس پرتی را کاهش دهد و به افراد امکان ارتباط بهتر را بدهد.

فناوری و ابزارهایی که برای برگزاری جلسات سازنده نیاز دارید

بدون استفاده از فناوری پیشرفته، جلسات کاری چیزی جز خواندن یادداشت های ساده برای یکدیگر نخواهد بود و شما قطعاً نمی خواهید. امروزه، جلسات سازنده فقط از فناوری برای ارائه نتایج استفاده نمی کنند، بلکه بر آن تکیه می کنند. شاید سودمندترین پیشرفت در فناوری اتاق کنفرانس پانل آکوستیک باشد که ترکیبی از چوب، پنبه و پارچه عایق صدا است. این پنل ها که بر روی دیوار یا سقف نصب می شوند به کنترل صدا در اتاق کنفرانس کمک می کنند. به جلسه یا تماس کنفرانسی فکر کنید که در آن حضور داشتید و صدای گوینده در سراسر اتاق طنین انداز شد. استفاده از سیستم بلندگوی مناسب 80 درصد از این مشکلات را حل می کند. پس از راه اندازی صحیح آکوستیک، برنامه ریزی مناسب برای نصب تجهیزات سمعی و بصری در هر اتاق کنفرانس به صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کند.

علاوه بر این ، استفاده از ابزارهای مدرن اتاق رزرو اتاق می تواند به هر کارمند کمک کند تا یک اتاق را با کلیک بر روی یک دکمه رزرو کند یا در هنگام موجود بودن یک اتاق را ببینید. راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری برای برآورده کردن نیازهای برنامه ریزی و مدیریت جلسه تیم شما وجود دارد. فناوری جدید سازماندهی جلسات و همگام سازی تقویم ها را در سراسر شرکت آسان تر می کند.

نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس

مهم است که یک اتاق کنفرانس مدرن منعکس کننده اهداف و ارزش های شرکت باشد و همچنین محیطی ایجاد کند که راحتی و کارایی را متعادل کند. به خاطر داشته باشید که صرف نظر از هدف خاص این اتاق ها، هدف اولیه باید افزایش بهره وری باشد. بنابراین از یک طرف داشتن مبلمان مدرن، مبل های مدرن و صندلی های راحت می تواند راه بسیار خوبی برای تشویق کارمندان به استفاده از فضای کار مشترک باشد، داشتن مکانی مناسب برای چرت زدن بعد از ناهار می تواند پیام رسان باشد. . اتاق های جلسه شما باید سازماندهی شده و تمیز باشد تا هرگونه ارتباطی به هم نریزد. خرید تجهیزات مدیریت کابل، سیستم‌های کنفرانس یکپارچه، سطل‌های زباله مناسب و سیستم‌های صوتی و تصویری بی‌سیم می‌تواند به حذف مزاحمت‌های اضافی از جلسات شما کمک کند. این فضاها همچنین باید بدون ایجاد مزاحمت یا پرت کردن حواس شرکت‌کنندگان در جلسه را در خود جای دهد. رنگ‌های گرم و نور کم برای اتاق‌های کوچک‌تر و رنگ‌های روشن و نور بیشتر برای اتاق‌های بزرگ مناسب‌تر هستند. در یک اتاق بزرگتر، انتخاب یک پنجره به جای دیوار گزینه بسیار خوبی است، اما می تواند یک اتاق کوچکتر را به یک فضای بسته تبدیل کند که کل دفتر کار در آن دیده شود. یکی از مهمترین عناصری که در اتاق کنفرانس نادیده گرفته می شود گرمایش و سرمایش است. جریان هوای مناسب می‌تواند صدای خروجی از اتاق را به حداقل برساند، در حالی که کنترل ترموستات مناسب می‌تواند بدون تجربه سرمای شدید یا گرمای طاقت‌فرسا، احساس راحتی در دفتر ایجاد کند. در واقع کولر گازی به موضوعی داغ در تمامی ادارات تبدیل شده است. در نهایت، اتاق‌های کنفرانس باید بر تجهیزات مناسب کنفرانس تأکید کنند و ارتباطات را تسهیل کنند. هدف اصلی هدایت جلسه بدون پرت کردن حواس شرکت کنندگان است.

چگونه یک اتاق جلسه با کیفیت صدای عالی طراحی کنیم

طراحی سالن کنفرانس استاندارد باید دارای خواص صوتی عالی و همچنین عایق بندی مناسب برای جلوگیری از ورود صدا به اتاق و همچنین انتقال صدا به بیرون باشد. در طراحی اتاق کنفرانس جدید باید به ساخت دیوارها و سقف های اطراف اتاق توجه کرد. هدف تراز کردن کف با سیستم لایه عایق صوتی dB-Bloc هنگام طراحی اتاق کنفرانس است. این روش می تواند صداها را تا 90 درصد کاهش دهد و حفظ حریم خصوصی شما را در اتاق کنفرانس تضمین کند. اگر بتوانید از شکل دادن به جعبه کفش اتاق خودداری کنید و دیوارها را به صورت مجموعه های غیر موازی بسازید، این به شکستن امواج صوتی در اتاق کمک می کند و در نهایت منجر به صداهای بهتر می شود. در مورد کنترل طنین محیط داخل اتاق کنفرانس، دیوارهای اطراف را با مجموعه ای از پانل های پارچه ای آکوستیک بپوشانید که برای جذب و تبدیل صدا از فضا و در این حالت به صدای اصلی اتاق طراحی شده اند.

چگونه یک اتاق جلسه را ضبط کنیم؟

با قرار دادن سیستم لایه dB-Bloc در دیوارهای اطراف اتاق، می توانید نویز از اتاق کنفرانس را به مناطق مجاور تا 90 درصد محدود کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ارتباطات محرمانه باقی می ماند و اتاق جلسه عایق صدا است. این روش آکوستیک را می توان بر روی هر سطح خشکی از جمله سقف برای کاهش نویز در اتاق کنفرانس استفاده کرد.

مزایای عایق صوتی اتاق جلسات

حفاظت از حریم خصوصی ارتباطات در اتاق هیئت مدیره شرکت می تواند منجر به یک محیط کاری سالم تر و سازنده تر شود. این مهم است که بدانید چگونه یک اتاق جلسات را ضد صدا کنید تا بتوانید اکو را در اتاق از بین ببرید و صدای واضح تری برای تماس های تلفنی و ارائه های صوتی/تصویری ایجاد کنید.

چگونه برای اتاق جلسه خود حریم خصوصی بیشتری ایجاد کنید

دیوارهای محیطی اتاق کنفرانس را با سیستم موقعیت یابی dB-Bloc بپوشانید. این کار از دیوارهای شما محافظت می کند و از ورود و خروج صدا به اتاق جلوگیری می کند. همچنین با استفاده از درب سنگین و محکم برای ورود به اتاق کنفرانس از ورود هر نوع صدا جلوگیری کنید. اگر اتاق دارای پنجره های شیشه ای یا دیوارهای شیشه ای باشد، آنها صدا را به بیرون منتقل می کنند و صدای بیرون را به داخل می دهند، مگر اینکه آنها را دو یا سه بار بپوشانید. درپوش های سقفی را روی کاشی های سقف قرار دهید تا نفوذ صدا را در پلان های باز کنترل کنید.

یک اتاق کنفرانس غیر استاندارد کیفیت تماس های تلفنی را کاهش می دهد

صحبت کردن با تلفن به کیفیت صدای استاندارد بدون نویز نیاز دارد تا همه افراد حاضر در جلسه بتوانند آنچه را که گفته می شود بفهمند. اگر طنین صدا در اتاق کنفرانس در نظر گرفته نشود، نویز پس‌زمینه سیگنال‌های صوتی اصلی را از بین می‌برد، در نتیجه صدا تغییر می‌کند و درک ارتباط را دشوارتر می‌کند. عایق صوتی اتاق کنفرانس با جذب نویز پس زمینه کیفیت صدا را برای ارتباط افزایش می دهد.


درباره آینده و منسوخ شدن دفتر شما مطالب زیادی نوشته شده است، اما تعیین دقیق معنای آن ممکن است کمی مشکل باشد. برای بسیاری از سازمان ها، آمادگی برای آینده اساساً به معنای اجتناب از مشکل جایگزینی فناوری اتاق هیئت مدیره هر سه تا چهار سال یکبار است. به طور کلی، سه قانون کلی برای ارزیابی تجهیزات جدید یا مدرن وجود دارد: با توسعه مهندسی نیکان همراه باشید.

مقیاس پذیری

انعطاف پذیری امکان پذیر است

ارائه حداکثر ارزش به محیط

هنگام برنامه ریزی یک اتاق جلسه موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: فناوری، قرار دادن میز، طراحی و موارد دیگر. راهنمای سریع ما برای اتاق هیئت مدیره گوشه و کنار نمی رود و آنچه را که باید بدانید به شما می گوید.

در دنیای کار امروزی که به طور فزاینده ای بر روی قرار گرفتن متمرکز شده است، اتاق کنفرانس یکی از آخرین مکان هایی است که برای جلسات خصوصی و سازنده استفاده می شود. بنابراین ، انتخاب طراحی ، طراحی و ویژگی های مناسب بسیار مهم است. طراحی مناسب می تواند به معنای تفاوت بین اتاق کنفرانس باشد که فقط مکانی برای انجام کارها باشد یا فضایی که خلاقیت و تعامل جریان دارد.

هنگام طراحی یک اتاق کنفرانس برای تیم خود، مهم است که نه تنها کارمندان و مشتریانی که از این فضا استفاده می کنند، بلکه هدف آن را نیز در نظر بگیرید. هر بخش و گروه نیازهای متفاوتی دارد و اهداف جلسه بسته به اینکه با چه کسی ملاقات می کنید، درباره چه چیزی و اهداف جلسه می توانید متفاوت باشد.

ملاحظات مهم دیگر از فناوری مکان و صدا گرفته تا فناوری صوتی و حتی رنگ های استفاده شده در اتاق را شامل می شود. با این حال، اگر همه این عناصر در کنار هم بتوانند بهره وری را افزایش دهند و کارمندان را کارآمدتر کنند، قطعا ارزشش را دارد.

قبل از پرداختن به جزئیاتی که اتاق کنفرانس را به فضایی ارزشمند برای همه تبدیل می کند، بیایید انواع اتاق های کنفرانس موجود در دفاتر مدرن امروزی را بررسی کنیم.

پنج نوع از محبوب ترین اتاق های کنفرانس

فاصله ترک

این ممکن است از نظر فنی یک اتاق کنفرانس نباشد ، اما این مکان مناسب برای همگام سازی سریع ، چت مشتری یا تماس تلفنی گاه به گاه است. این دیوارها که با مبل‌ها، صندلی‌ها و یک یا دو میز قهوه‌خوری مبله شده‌اند، راهی عالی برای افزایش تعامل و ارتباط بدون ایجاد حواس‌پرتی دیوارها هستند. در حالت ایده آل ، آنها فاصله خوبی از دفتر مرکزی شرکت شما دارند تا در جلسه شما حس فضا و حریم خصوصی ایجاد کنند.

هال

اتاق های جلسه عموما برای ۲ تا ۶ نفر طراحی شده اند که برای جلسات انفرادی، کنفرانس های کوچک و جلسات کاری اختصاصی مناسب هستند. یک اتاق نشیمن معمولاً با یک میز مستطیل شکل ، گرد یا کوچک ، صندلی و فضای اضافی برای افراد برای بلند شدن و حرکت در اطراف مبله می شود. در حالی که این اتاق‌ها مطمئناً ممکن است به برخی تجهیزات صوتی و تصویری مجهز باشند، اما می‌توانند مکانی را برای افراد برای نگهداری تجهیزات فنی مانند رایانه و چت پشت درهای بسته یا استفاده از تخته سفید فراهم کنند. از استفاده از خلاقیت در این فضاها نترسید تا کارمندان شما بتوانند در اتاق جلسات نیز فضای راحتی داشته باشند!

باجه تلفن

باجه تلفن مکانی مناسب برای تماس با مشتری یا همکار است. این اتاق‌های کوچک تقریباً 4*4 است و میز و صندلی‌های کوچکی دارند. ویژگی هایی مانند عایق صدا و حفظ حریم خصوصی در طراحی این فضا مهم است. بنابراین، هنگام طراحی دفتر خود، می توانید از یک پیمانکار بخواهید که برخی از این موارد را بسازد یا به مدل های آماده ای که به راحتی در یک دفتر کار قابل نصب هستند نگاه کنید.

اتاق تیم

این اتاق های کنفرانس کوچکتر هستند که به راحتی می توانند 4 تا 12 نفر را در خود جای دهند و معمولاً مجهز به میزها و صندلی های کنفرانس استاندارد هستند که به گروه های بزرگ اجازه می دهد تا بنشینند و گپ بزنند. این اتاق ها معمولاً دارای یک سیستم AV هستند که امکان ارائه و کنفرانس ها را فراهم می کند ، اما تمرکز این است که کل تیم قادر به برقراری ارتباط با استراتژی مناسب باشد.

هال

اتاق هیئت مدیره برای میزبانی رویدادهای مهم، از جمله جلسات مهم با مشتریان یا اعضای هیئت مدیره، جلسات بخش های مختلف سازمان و سایر جلسات مهم مشترک طراحی شده است. این فضاها معمولاً برای گنجایش 10 تا 20 نفر طراحی می شوند و ممکن است به توجه (و بودجه) بیشتری از سوی شرکت برای ایجاد یک برنامه ریزی مناسب نسبت به فضاهای دیگر نیاز داشته باشند. بسیاری از تیم ها انتخاب می کنند که تجهیزات سمعی و بصری را به طور کامل در اتاق نصب کنند تا کنترل و تجربه ارتباطی بهتری ارائه دهند. میزهای بزرگ، چندین صندلی، سیستم کنفرانس و حتی یک یا دو مبل برای این اتاق ها عالی هستند.

بهترین موقعیت اتاق کنفرانس در دفتر

هنگام انتخاب سیستم کنفرانس مناسب برای دفتر خود، باید محل اتاق کنفرانس را در محل کار در نظر بگیرید. برای تیم هایی که در حیاط های بزرگ یا در طبقات مختلف کار می کنند، توزیع اتاق های کنفرانس نیز می تواند ملاقات کارمندان را آسان تر کند. تصور کنید وقتی می خواهید پشت درهای بسته بمانید از طبقه 7 به طبقه 30 می روید. در این مورد، ممکن است بخواهید به جای حضوری با همکاران خود تلفنی صحبت کنید یا تماس تصویری داشته باشید. توزیع اتاق های کنفرانس بر اساس محل زندگی گروه های مختلف می تواند ارتباطات را افزایش دهد. در مقابل، در دفاتر کوچکتر (5000 تا 20000 فوت مربع)، ممکن است متوجه شوید که افراد در بخش های مختلف مجبور نیستند میزهای خود را ترک کنند تا به اتاق جلسه برسند. در این مورد، اتاق های کنفرانس را می توان برای بهبود بیشتر ارتباطات و کار گروهی طراحی کرد. در نهایت، هنگام قرار دادن اتاق کنفرانس در هر طبقه، هدف از طراحی اتاق کنفرانس را در نظر بگیرید. داشتن اتاق هایی در خارج از دفتر اصلی که برای ارائه ها و جلسات استراتژیک طراحی شده اند، دسترسی به نور طبیعی را فراهم می کند که تمرکز و بهره وری را افزایش می دهد. اما داشتن اتاقی در داخل دفتر که برای مکالمات خصوصی یا تماس های تلفنی در نظر گرفته شده است، می تواند حواس پرتی را کاهش دهد و به افراد امکان ارتباط بهتر را بدهد.

فناوری و ابزارهایی که برای برگزاری جلسات سازنده نیاز دارید

بدون استفاده از فناوری پیشرفته، جلسات کاری چیزی جز خواندن یادداشت های ساده برای یکدیگر نخواهد بود و شما قطعاً نمی خواهید. امروزه، جلسات سازنده فقط از فناوری برای ارائه نتایج استفاده نمی کنند، بلکه بر آن تکیه می کنند. شاید سودمندترین پیشرفت در فناوری اتاق کنفرانس پانل آکوستیک باشد که ترکیبی از چوب، پنبه و پارچه عایق صدا است. این پنل ها که بر روی دیوار یا سقف نصب می شوند به کنترل صدا در اتاق کنفرانس کمک می کنند. به جلسه یا تماس کنفرانسی فکر کنید که در آن حضور داشتید و صدای گوینده در سراسر اتاق طنین انداز شد. استفاده از سیستم بلندگوی مناسب 80 درصد از این مشکلات را حل می کند. پس از راه اندازی صحیح آکوستیک، برنامه ریزی مناسب برای نصب تجهیزات سمعی و بصری در هر اتاق کنفرانس به صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کند.

علاوه بر این ، استفاده از ابزارهای مدرن اتاق رزرو اتاق می تواند به هر کارمند کمک کند تا یک اتاق را با کلیک بر روی یک دکمه رزرو کند یا در هنگام موجود بودن یک اتاق را ببینید. راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری برای برآورده کردن نیازهای برنامه ریزی و مدیریت جلسه تیم شما وجود دارد. فناوری جدید سازماندهی جلسات و همگام سازی تقویم ها را در سراسر شرکت آسان تر می کند.

نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس

مهم است که یک اتاق کنفرانس مدرن منعکس کننده اهداف و ارزش های شرکت باشد و همچنین محیطی ایجاد کند که راحتی و کارایی را متعادل کند. به خاطر داشته باشید که صرف نظر از هدف خاص این اتاق ها، هدف اولیه باید افزایش بهره وری باشد. بنابراین از یک طرف داشتن مبلمان مدرن، مبل های مدرن و صندلی های راحت می تواند راه بسیار خوبی برای تشویق کارمندان به استفاده از فضای کار مشترک باشد، داشتن مکانی مناسب برای چرت زدن بعد از ناهار می تواند پیام رسان باشد. . اتاق های جلسه شما باید سازماندهی شده و تمیز باشد تا هرگونه ارتباطی به هم نریزد. خرید تجهیزات مدیریت کابل، سیستم‌های کنفرانس یکپارچه، سطل‌های زباله مناسب و سیستم‌های صوتی و تصویری بی‌سیم می‌تواند به حذف مزاحمت‌های اضافی از جلسات شما کمک کند. این فضاها همچنین باید بدون ایجاد مزاحمت یا پرت کردن حواس شرکت‌کنندگان در جلسه را در خود جای دهد. رنگ‌های گرم و نور کم برای اتاق‌های کوچک‌تر و رنگ‌های روشن و نور بیشتر برای اتاق‌های بزرگ مناسب‌تر هستند. در یک اتاق بزرگتر، انتخاب یک پنجره به جای دیوار گزینه بسیار خوبی است، اما می تواند یک اتاق کوچکتر را به یک فضای بسته تبدیل کند که کل دفتر کار در آن دیده شود. یکی از مهمترین عناصری که در اتاق کنفرانس نادیده گرفته می شود گرمایش و سرمایش است. جریان هوای مناسب می‌تواند صدای خروجی از اتاق را به حداقل برساند، در حالی که کنترل ترموستات مناسب می‌تواند بدون تجربه سرمای شدید یا گرمای طاقت‌فرسا، احساس راحتی در دفتر ایجاد کند. در واقع کولر گازی به موضوعی داغ در تمامی ادارات تبدیل شده است. در نهایت، اتاق‌های کنفرانس باید بر تجهیزات مناسب کنفرانس تأکید کنند و ارتباطات را تسهیل کنند. هدف اصلی هدایت جلسه بدون پرت کردن حواس شرکت کنندگان است.

چگونه یک اتاق جلسه با کیفیت صدای عالی طراحی کنیم

طراحی سالن کنفرانس استاندارد باید دارای خواص صوتی عالی و همچنین عایق بندی مناسب برای جلوگیری از ورود صدا به اتاق و همچنین انتقال صدا به بیرون باشد. در طراحی اتاق کنفرانس جدید باید به ساخت دیوارها و سقف های اطراف اتاق توجه کرد. هدف تراز کردن کف با سیستم لایه عایق صوتی dB-Bloc هنگام طراحی اتاق کنفرانس است. این روش می تواند صداها را تا 90 درصد کاهش دهد و حفظ حریم خصوصی شما را در اتاق کنفرانس تضمین کند. اگر بتوانید از شکل دادن به جعبه کفش اتاق خودداری کنید و دیوارها را به صورت مجموعه های غیر موازی بسازید، این به شکستن امواج صوتی در اتاق کمک می کند و در نهایت منجر به صداهای بهتر می شود. در مورد کنترل طنین محیط داخل اتاق کنفرانس، دیوارهای اطراف را با مجموعه ای از پانل های پارچه ای آکوستیک بپوشانید که برای جذب و تبدیل صدا از فضا و در این حالت به صدای اصلی اتاق طراحی شده اند.

چگونه یک اتاق جلسه را ضبط کنیم؟

با قرار دادن سیستم لایه dB-Bloc در دیوارهای اطراف اتاق، می توانید نویز از اتاق کنفرانس را به مناطق مجاور تا 90 درصد محدود کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ارتباطات محرمانه باقی می ماند و اتاق جلسه عایق صدا است. این روش آکوستیک را می توان بر روی هر سطح خشکی از جمله سقف برای کاهش نویز در اتاق کنفرانس استفاده کرد.

مزایای عایق صوتی اتاق جلسات

حفاظت از حریم خصوصی ارتباطات در اتاق هیئت مدیره شرکت می تواند منجر به یک محیط کاری سالم تر و سازنده تر شود. این مهم است که بدانید چگونه یک اتاق جلسات را ضد صدا کنید تا بتوانید اکو را در اتاق از بین ببرید و صدای واضح تری برای تماس های تلفنی و ارائه های صوتی/تصویری ایجاد کنید.

چگونه برای اتاق جلسه خود حریم خصوصی بیشتری ایجاد کنید

دیوارهای محیطی اتاق کنفرانس را با سیستم موقعیت یابی dB-Bloc بپوشانید. این کار از دیوارهای شما محافظت می کند و از ورود و خروج صدا به اتاق جلوگیری می کند. همچنین با استفاده از درب سنگین و محکم برای ورود به اتاق کنفرانس از ورود هر نوع صدا جلوگیری کنید. اگر اتاق دارای پنجره های شیشه ای یا دیوارهای شیشه ای باشد، آنها صدا را به بیرون منتقل می کنند و صدای بیرون را به داخل می دهند، مگر اینکه آنها را دو یا سه بار بپوشانید. درپوش های سقفی را روی کاشی های سقف قرار دهید تا نفوذ صدا را در پلان های باز کنترل کنید.

یک اتاق کنفرانس غیر استاندارد کیفیت تماس های تلفنی را کاهش می دهد

صحبت کردن با تلفن به کیفیت صدای استاندارد بدون نویز نیاز دارد تا همه افراد حاضر در جلسه بتوانند آنچه را که گفته می شود بفهمند. اگر طنین صدا در اتاق کنفرانس در نظر گرفته نشود، نویز پس‌زمینه سیگنال‌های صوتی اصلی را از بین می‌برد، در نتیجه صدا تغییر می‌کند و درک ارتباط را دشوارتر می‌کند. عایق صوتی اتاق کنفرانس با جذب نویز پس زمینه کیفیت صدا را برای ارتباط افزایش می دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1232
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 34469
  • بازدید سال : 169911
  • بازدید کلی : 835695
  • کدهای اختصاصی