loading...

لیمون

بازدید : 110
شنبه 16 دی 1402 زمان : 9:14


قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی مردانه به عنوان محرک های جنسی برای مردان برای بزرگ کردن، افزایش طول آلت تناسلی و کنترل مدت زمان رابطه جنسی استفاده می شود. این قرص برای کسانی که از انزال زودرس و کوتاهی آلت تناسلی رنج می برند یک داروی بسیار موثر است.

قرص مقوی آلت تناسلی مردانه، قرص آلت تناسلی بزرگ، منشاء آمریکایی؛ در طول تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی توسط سازمان غذا و دارو تایید شد. این قرص حاوی سیلدنافیل، ماده فعال ویاگرا است که برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود.

داروی آلت بزرگ چیست؟

بیگ باد، محصولی ساخت آمریکا برای افزایش سایز آلت تناسلی، یکی از موثرترین مکمل های مردانه است که می توانید از آن نتیجه بگیرید و شاهد افزایش موقت سایز 40 درصدی باشید.

ثابت شده است که این قرص علاوه بر افزایش سایز آلت مردانه، مشکل انزال و نعوظ زودرس را نیز درمان می کند، به همین دلیل به این مکمل سه گانه می گویند، یعنی 3 چیز در یک قرص به طور همزمان عمل می کند.

بزرگ شدن آلت تناسلی که میل جنسی را چندین برابر بیشتر از حد معمول افزایش می دهد. این قرص در سطح بین المللی به عنوان یک قرص بزرگ کننده آلت تناسلی مردانه شناخته می شود. قلم بزرگ باعث افزایش سطح تستوسترون در فرد می شود، بنابراین خستگی جسمانی با این دارو کاملا برطرف می شود.

شکل بسته این دارو ، مانند قرص نعوظ حداکثر ، روند ذخیره سازی دارو را آسان کرده است. این دارو در 12 قطعه در 4 ورق پلاستیکی که به 3 قطعه برش داده می شود ، تهیه می شود.

ترکیبات قرص های آلت تناسلی بزرگ برای حجم فوری

مواد تشکیل دهنده قرص بیگ آلت تناسلی از عصاره های گیاهی موثری که بیشتر در طب سنتی استفاده می شود مانند جینسینگ، رادیکس و آچیرانتس تهیه شده است. در مقاله زیر خواص این گیاهان را برای آشنایی بیشتر با قرص های آلت تناسلی بزرگ ارائه کرده ایم:

جینسینگ برای افزایش قدرت جنسی مردان شناخته شده است و در طب سنتی آسیایی به ویژه در چین و کره کشت می شود. برخی از ویژگی های خاص جینسینگ عبارتند از: افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد ذهنی، کاهش استرس، افزایش قوای جنسی. طبق تحقیقات، استفاده از جینسینگ می تواند عملکرد جنسی را بهبود بخشد، نعوظ جنسی را بهبود بخشد و رابطه جنسی را بهبود بخشد.

یکی دیگر از مواد به کار رفته در این قرص ها، رادیکس کودونوپسیس است که ریشه های قدرتمندی دارد که حاوی خواص ضد استرس است و در طب سنتی چینی برای تقویت سیستم ایمنی، افزایش انرژی، تولید سلول های خونی و بهبود کیفیت خواب استفاده می شود. رادیکال های شفابخش گیاهی معمولاً به صورت عصاره، پودر یا کپسول در محصولات گیاهی مصرف می شوند.

عصاره گیاه Achirantes موجود در این مکمل دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کننده قوی است. می تواند با مواد مضر و رادیکال های آزاد مبارزه کند و از سلول ها و بافت های بدن حمایت کند.

برخی از مطالعات نشان می دهد که عصاره Achirantes در بهبود گردش خون، از جمله افزایش جریان خون در نواحی خاص، از جمله اندام تناسلی، موثر است و آن را به گزینه ای ایده آل برای بهبود مشکلات گردش خون تبدیل می کند.

عصاره نارگیل پوریا به عنوان ماده اولیه اصلی برای تغذیه سالم و به عنوان مکمل غذایی در تولید محصولات طبیعی استفاده می شود. برخی از خواص این عصاره: افزایش انرژی و کاهش خستگی جسمانی، افزایش تمرکز و توانایی های بدنی، تقویت سیستم ایمنی و کاهش التهاب، حفظ سلامت پوست.

موارد استفاده از کیسه تبلت پانیس

کاهش خستگی روحی و جسمی

تسریع تمرکز و عمل.

هیچ ساخت و هیجان وجود ندارد.

تکرر ادرار که بسیاری از مردان را تحت تاثیر قرار می دهد

بیماری های پروستات

تورم در بیضه مردان

مشکلات جنسی مانند اختلال نعوظ و اختلال نعوظ را از بین می برد

ضخیم شدن و پیشگیری از انزال زودرس

چگونه آلت تناسلی بزرگ سایز آلت تناسلی را با قوی ترین قرص راست کننده افزایش می دهد؟

قرص های بزرگ کننده به عنوان مکمل یا دارو در دسترس هستند. برخی از این قرص ها حاوی عناصری مانند ویتامین ها، مواد گیاهی یا اثرات هورمونی هستند که بر جریان خون تأثیر می گذارد و در نتیجه اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهد.

قرص آلت تناسلی بزرگ مطابق با اصل بزرگ شدن آلت تناسلی فوری با قرص Big Rise استفاده می شود. هر دو همیشه در داروخانه با قیمت مناسب در دسترس هستند.

بزرگ کننده آلت تناسلی بزرگ 3 در 1 باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی می شود و در نتیجه دیواره های آلت تناسلی به طور طبیعی کشیده می شوند. این روش میزان خونی را که آلت تناسلی شما می تواند تحمل کند افزایش می دهد و به آن اجازه رشد می دهد.

تنها در چند هفته استفاده می توانید نتایج شگفت انگیزی را مشاهده کنید. با افزایش متعاقب جریان خون، توانایی دستیابی به نعوظ قوی و میل جنسی طولانی مدت افزایش می یابد. به طور کلی، این قرص تقویت کننده مردانه به سرعت عمل می کند و مشکلات جنسی را از بین می برد.

تبلیغات زیادی برای محصولات بزرگ کننده آلت تناسلی در بازار وجود دارد. از جمله بمب ها، قرص ها، تمرینات و جراحی هایی که ادعا می کنند طول و عرض آلت تناسلی را افزایش می دهند. اما اعتماد به هر محصولی سخت است. با توجه به تقاضای بیشتر آقایان برای افزایش سایز محصولات با برندهای تقلبی زیادی وارد بازار شده است، حتی می تواند به قسمت های حساس ناحیه تناسلی آسیب برساند.

برگه آرسان داروسازی آنلاین با ارائه محصولات اصلی با یک دوره با اعتبار طولانی موفق به کسب اعتماد مشتریانی است که به دنبال محصولات اصلی هستند.

آلت تناسلی چقدر باید بزرگ باشد؟

اگر آلت تناسلی شما خیلی کوچک یا خیلی کوچک به نظر می رسد که در حین رابطه جنسی، همسرتان را خوشحال نمی کند. ما به شما قرص بیگ آلت تناسلی اورجینال آمریکایی را پیشنهاد می کنیم.

اما اکثر مردانی که فکر می‌کنند آلت تناسلی‌شان خیلی کوچک است، در واقع اندازه طبیعی در نظر گرفته می‌شوند. به همین ترتیب، بسیاری از مردان به اندازه آلت تناسلی خود اهمیت بیشتری می دهند. اگر آلت تناسلی شما در هنگام نعوظ حدود 5 اینچ (13 سانتی متر) یا بلندتر است، این اندازه طبیعی است. اگر آلت تناسلی در هنگام نعوظ کمتر از 3 اینچ (حدود 7.5 سانتی متر) باشد کوچک در نظر گرفته می شود. این وضعیتی است که به عنوان میکروپنیس شناخته می شود.

اگر در موقعیتی نیستید که از قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی استفاده کنید، می توانید از سایر روش های بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده کنید:

کرم ها و لوسیون ها:

آنها اغلب حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون هایی هستند که سازندگان ادعا می کنند اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهند.

پمپ خلاء:

از آنجا که پمپ ها خون را به آلت تناسلی مرد می کشند و آن را باد می کنند ، گاهی اوقات برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود. پمپ خلاء می تواند آلت تناسلی شما را به طور موقت بزرگتر کند. اما استفاده سنگین یا طولانی مدت می تواند به بافت الاستیک دستگاه تناسلی مرد آسیب برساند و باعث اختلال در نعوظ شود.

تمرینات Jelqing:

تمرینات Jelqing از حرکت دست به دست برای پمپاژ خون از پایه به انتهای مورد نظر استفاده می کنند. اگرچه به نظر می رسد این روش ایمن تر از روش های دیگر باشد، اما هیچ مدرک علمی دال بر کارایی آن وجود ندارد. و می تواند باعث زخم ، درد و ناهنجاری شود.

جذابیت:

کشیدن شامل چسباندن یک کشنده یا کشنده برای کشش آرام اندام تناسلی مردانه است.

چندین مطالعه گزارش داده اند که طول این دستگاه ها از نیم اینچ به حدود 2 اینچ (حدود 1 تا 3 سانتی متر) افزایش یافته است. با این حال، فعالیت می تواند ناخوشایند باشد. تحقیقات بیشتری برای تعیین بی خطر بودن کشش مورد نیاز است.

عمل جراحی:

جراحی خطرناک است و ممکن است کارساز نباشد. مطالعات انجام شده برای افزایش یا ضخیم کردن آلت تناسلی، نتایج متفاوتی را از نظر ایمنی، اثربخشی و رضایت بیمار نشان داده است. در بدترین حالت، جراحی می تواند منجر به عوارضی مانند عفونت، زخم و از دست دادن حس یا عملکرد شود.

جراحی معمولاً برای مردانی که دستگاه تناسلی آنها آسیب دیده است یا به دلیل مشکلات زایمان ایجاد شده است، اختصاص دارد. برخی از جراحان بر این باورند که بزرگ کردن آلت تناسلی غیر ضروری است. و در برخی موارد می تواند برای همیشه آسیب زا باشد. مطالعات کافی در مورد جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی وجود ندارد تا تصویر دقیقی از خطرات و فواید آن ارائه شود.

انزال قوی با آلت تناسلی بزرگ.

خودارضایی به عنوان یک فعالیت جنسی، اگر بیش از حد باشد، می تواند تأثیر منفی بر جنبه های مختلف زندگی داشته باشد.

هنگامی که مردان با دفعات غیرعادی زیاد خودارضایی می کنند، می تواند منجر به انزال زودرس، اختلالات جنسی ذهنی یا اجتماعی و مشکلات تمرکز شود. داروی آلت تناسلی بزرگ برای مردانی که مدتی است دچار تاخیر انزالی شده اند و برای افزایش قدرت جنسی مردان در نظر گرفته شده است.

دوره انزال قوی و قوی در هنگام انزال یا اوج; با قرص های آلت تناسلی بزرگ امکان پذیر است.

وقتی مرد به اوج لذت جنسی می رسد و انزال اتفاق می افتد، معمولاً با سرعت و فشار زیاد اتفاق می افتد. این تجربه از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما به طور کلی لذت بخش تر و لذت بخش تر است.

اگر می خواهید دائماً این لحظات خوش را تجربه کنید، قرص هایی برای آلت تناسلی بزرگ انتخاب مناسبی خواهد بود. با مصرف آلت تناسلی بزرگ قبل از مقاربت، می توانید انزال قوی و با لذت بیشتری داشته باشید.

برخی از داروخانه های آنلاین همانند فروشگاه زوجیم ادعا می کنند که قرص های بزرگ آلت تناسلی دارای اثرات دائمی افزایش اندازه هستند. اما چنین ادعایی درست نیست. زیرا قرص بیگ آلت تناسلی برای استفاده روزانه نیست و اندازه آلت تناسلی موقتی است تا از انزال بیشتر در حین رابطه جنسی لذت ببرید.

اگر به دنبال محصولاتی برای افزایش سایز آلت تناسلی خود هستید، کیت منحصر به فرد گودمن را به شما پیشنهاد می کنیم.

چگونه از قرص های آلت تناسلی بزرگتر استفاده کنیم؟

مصرف توصیه شده: یک قرص 20 دقیقه قبل از فعالیت جنسی مصرف شود.

این دارو برای مردان بالای 21 سال مناسب است.

هر 48 ساعت اجازه دارید دوباره قرص های بزرگ را مصرف کنید.

جزئیات: جعبه 6800 میلی گرم * 12 قرص. تاریخ انقضا: 3 سال از تاریخ تولید.

حفاظت در استفاده از قویترین داروی کلفت کننده:

پس از مصرف قرص؛ اگر نعوظ قوی دارید یا رابطه جنسی طولانی مدت دارید، آب سرد بنوشید و هیدرولیز کنید.

مزایای استفاده از قرص BIG PENIS

ضخیم شدن با افزایش رشد عضلات در آلت تناسلی مردانه

بدون نیاز به نسخه

عملکرد صحیح اندام های تناسلی

درمان موثر انزال زودرس و ناتوانی جنسی

افزایش قوای جنسی و نعوظ

بهبود کیفیت زندگی زناشویی

رشد سریع هورمون ها را برای تحریک و افزایش میل جنسی تحریک می کند

مدت زمان رابطه را افزایش دهید

ایجاد اعتماد به نفس

اثرات طولانی مدت بر روی بدن تا 48 ساعت


قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی مردانه به عنوان محرک های جنسی برای مردان برای بزرگ کردن، افزایش طول آلت تناسلی و کنترل مدت زمان رابطه جنسی استفاده می شود. این قرص برای کسانی که از انزال زودرس و کوتاهی آلت تناسلی رنج می برند یک داروی بسیار موثر است.

قرص مقوی آلت تناسلی مردانه، قرص آلت تناسلی بزرگ، منشاء آمریکایی؛ در طول تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی توسط سازمان غذا و دارو تایید شد. این قرص حاوی سیلدنافیل، ماده فعال ویاگرا است که برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود.

داروی آلت بزرگ چیست؟

بیگ باد، محصولی ساخت آمریکا برای افزایش سایز آلت تناسلی، یکی از موثرترین مکمل های مردانه است که می توانید از آن نتیجه بگیرید و شاهد افزایش موقت سایز 40 درصدی باشید.

ثابت شده است که این قرص علاوه بر افزایش سایز آلت مردانه، مشکل انزال و نعوظ زودرس را نیز درمان می کند، به همین دلیل به این مکمل سه گانه می گویند، یعنی 3 چیز در یک قرص به طور همزمان عمل می کند.

بزرگ شدن آلت تناسلی که میل جنسی را چندین برابر بیشتر از حد معمول افزایش می دهد. این قرص در سطح بین المللی به عنوان یک قرص بزرگ کننده آلت تناسلی مردانه شناخته می شود. قلم بزرگ باعث افزایش سطح تستوسترون در فرد می شود، بنابراین خستگی جسمانی با این دارو کاملا برطرف می شود.

شکل بسته این دارو ، مانند قرص نعوظ حداکثر ، روند ذخیره سازی دارو را آسان کرده است. این دارو در 12 قطعه در 4 ورق پلاستیکی که به 3 قطعه برش داده می شود ، تهیه می شود.

ترکیبات قرص های آلت تناسلی بزرگ برای حجم فوری

مواد تشکیل دهنده قرص بیگ آلت تناسلی از عصاره های گیاهی موثری که بیشتر در طب سنتی استفاده می شود مانند جینسینگ، رادیکس و آچیرانتس تهیه شده است. در مقاله زیر خواص این گیاهان را برای آشنایی بیشتر با قرص های آلت تناسلی بزرگ ارائه کرده ایم:

جینسینگ برای افزایش قدرت جنسی مردان شناخته شده است و در طب سنتی آسیایی به ویژه در چین و کره کشت می شود. برخی از ویژگی های خاص جینسینگ عبارتند از: افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی، بهبود عملکرد ذهنی، کاهش استرس، افزایش قوای جنسی. طبق تحقیقات، استفاده از جینسینگ می تواند عملکرد جنسی را بهبود بخشد، نعوظ جنسی را بهبود بخشد و رابطه جنسی را بهبود بخشد.

یکی دیگر از مواد به کار رفته در این قرص ها، رادیکس کودونوپسیس است که ریشه های قدرتمندی دارد که حاوی خواص ضد استرس است و در طب سنتی چینی برای تقویت سیستم ایمنی، افزایش انرژی، تولید سلول های خونی و بهبود کیفیت خواب استفاده می شود. رادیکال های شفابخش گیاهی معمولاً به صورت عصاره، پودر یا کپسول در محصولات گیاهی مصرف می شوند.

عصاره گیاه Achirantes موجود در این مکمل دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کننده قوی است. می تواند با مواد مضر و رادیکال های آزاد مبارزه کند و از سلول ها و بافت های بدن حمایت کند.

برخی از مطالعات نشان می دهد که عصاره Achirantes در بهبود گردش خون، از جمله افزایش جریان خون در نواحی خاص، از جمله اندام تناسلی، موثر است و آن را به گزینه ای ایده آل برای بهبود مشکلات گردش خون تبدیل می کند.

عصاره نارگیل پوریا به عنوان ماده اولیه اصلی برای تغذیه سالم و به عنوان مکمل غذایی در تولید محصولات طبیعی استفاده می شود. برخی از خواص این عصاره: افزایش انرژی و کاهش خستگی جسمانی، افزایش تمرکز و توانایی های بدنی، تقویت سیستم ایمنی و کاهش التهاب، حفظ سلامت پوست.

موارد استفاده از کیسه تبلت پانیس

کاهش خستگی روحی و جسمی

تسریع تمرکز و عمل.

هیچ ساخت و هیجان وجود ندارد.

تکرر ادرار که بسیاری از مردان را تحت تاثیر قرار می دهد

بیماری های پروستات

تورم در بیضه مردان

مشکلات جنسی مانند اختلال نعوظ و اختلال نعوظ را از بین می برد

ضخیم شدن و پیشگیری از انزال زودرس

چگونه آلت تناسلی بزرگ سایز آلت تناسلی را با قوی ترین قرص راست کننده افزایش می دهد؟

قرص های بزرگ کننده به عنوان مکمل یا دارو در دسترس هستند. برخی از این قرص ها حاوی عناصری مانند ویتامین ها، مواد گیاهی یا اثرات هورمونی هستند که بر جریان خون تأثیر می گذارد و در نتیجه اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهد.

قرص آلت تناسلی بزرگ مطابق با اصل بزرگ شدن آلت تناسلی فوری با قرص Big Rise استفاده می شود. هر دو همیشه در داروخانه با قیمت مناسب در دسترس هستند.

بزرگ کننده آلت تناسلی بزرگ 3 در 1 باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی می شود و در نتیجه دیواره های آلت تناسلی به طور طبیعی کشیده می شوند. این روش میزان خونی را که آلت تناسلی شما می تواند تحمل کند افزایش می دهد و به آن اجازه رشد می دهد.

تنها در چند هفته استفاده می توانید نتایج شگفت انگیزی را مشاهده کنید. با افزایش متعاقب جریان خون، توانایی دستیابی به نعوظ قوی و میل جنسی طولانی مدت افزایش می یابد. به طور کلی، این قرص تقویت کننده مردانه به سرعت عمل می کند و مشکلات جنسی را از بین می برد.

تبلیغات زیادی برای محصولات بزرگ کننده آلت تناسلی در بازار وجود دارد. از جمله بمب ها، قرص ها، تمرینات و جراحی هایی که ادعا می کنند طول و عرض آلت تناسلی را افزایش می دهند. اما اعتماد به هر محصولی سخت است. با توجه به تقاضای بیشتر آقایان برای افزایش سایز محصولات با برندهای تقلبی زیادی وارد بازار شده است، حتی می تواند به قسمت های حساس ناحیه تناسلی آسیب برساند.

برگه آرسان داروسازی آنلاین با ارائه محصولات اصلی با یک دوره با اعتبار طولانی موفق به کسب اعتماد مشتریانی است که به دنبال محصولات اصلی هستند.

آلت تناسلی چقدر باید بزرگ باشد؟

اگر آلت تناسلی شما خیلی کوچک یا خیلی کوچک به نظر می رسد که در حین رابطه جنسی، همسرتان را خوشحال نمی کند. ما به شما قرص بیگ آلت تناسلی اورجینال آمریکایی را پیشنهاد می کنیم.

اما اکثر مردانی که فکر می‌کنند آلت تناسلی‌شان خیلی کوچک است، در واقع اندازه طبیعی در نظر گرفته می‌شوند. به همین ترتیب، بسیاری از مردان به اندازه آلت تناسلی خود اهمیت بیشتری می دهند. اگر آلت تناسلی شما در هنگام نعوظ حدود 5 اینچ (13 سانتی متر) یا بلندتر است، این اندازه طبیعی است. اگر آلت تناسلی در هنگام نعوظ کمتر از 3 اینچ (حدود 7.5 سانتی متر) باشد کوچک در نظر گرفته می شود. این وضعیتی است که به عنوان میکروپنیس شناخته می شود.

اگر در موقعیتی نیستید که از قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی استفاده کنید، می توانید از سایر روش های بزرگ کردن آلت تناسلی استفاده کنید:

کرم ها و لوسیون ها:

آنها اغلب حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون هایی هستند که سازندگان ادعا می کنند اندازه آلت تناسلی را افزایش می دهند.

پمپ خلاء:

از آنجا که پمپ ها خون را به آلت تناسلی مرد می کشند و آن را باد می کنند ، گاهی اوقات برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود. پمپ خلاء می تواند آلت تناسلی شما را به طور موقت بزرگتر کند. اما استفاده سنگین یا طولانی مدت می تواند به بافت الاستیک دستگاه تناسلی مرد آسیب برساند و باعث اختلال در نعوظ شود.

تمرینات Jelqing:

تمرینات Jelqing از حرکت دست به دست برای پمپاژ خون از پایه به انتهای مورد نظر استفاده می کنند. اگرچه به نظر می رسد این روش ایمن تر از روش های دیگر باشد، اما هیچ مدرک علمی دال بر کارایی آن وجود ندارد. و می تواند باعث زخم ، درد و ناهنجاری شود.

جذابیت:

کشیدن شامل چسباندن یک کشنده یا کشنده برای کشش آرام اندام تناسلی مردانه است.

چندین مطالعه گزارش داده اند که طول این دستگاه ها از نیم اینچ به حدود 2 اینچ (حدود 1 تا 3 سانتی متر) افزایش یافته است. با این حال، فعالیت می تواند ناخوشایند باشد. تحقیقات بیشتری برای تعیین بی خطر بودن کشش مورد نیاز است.

عمل جراحی:

جراحی خطرناک است و ممکن است کارساز نباشد. مطالعات انجام شده برای افزایش یا ضخیم کردن آلت تناسلی، نتایج متفاوتی را از نظر ایمنی، اثربخشی و رضایت بیمار نشان داده است. در بدترین حالت، جراحی می تواند منجر به عوارضی مانند عفونت، زخم و از دست دادن حس یا عملکرد شود.

جراحی معمولاً برای مردانی که دستگاه تناسلی آنها آسیب دیده است یا به دلیل مشکلات زایمان ایجاد شده است، اختصاص دارد. برخی از جراحان بر این باورند که بزرگ کردن آلت تناسلی غیر ضروری است. و در برخی موارد می تواند برای همیشه آسیب زا باشد. مطالعات کافی در مورد جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی وجود ندارد تا تصویر دقیقی از خطرات و فواید آن ارائه شود.

انزال قوی با آلت تناسلی بزرگ.

خودارضایی به عنوان یک فعالیت جنسی، اگر بیش از حد باشد، می تواند تأثیر منفی بر جنبه های مختلف زندگی داشته باشد.

هنگامی که مردان با دفعات غیرعادی زیاد خودارضایی می کنند، می تواند منجر به انزال زودرس، اختلالات جنسی ذهنی یا اجتماعی و مشکلات تمرکز شود. داروی آلت تناسلی بزرگ برای مردانی که مدتی است دچار تاخیر انزالی شده اند و برای افزایش قدرت جنسی مردان در نظر گرفته شده است.

دوره انزال قوی و قوی در هنگام انزال یا اوج; با قرص های آلت تناسلی بزرگ امکان پذیر است.

وقتی مرد به اوج لذت جنسی می رسد و انزال اتفاق می افتد، معمولاً با سرعت و فشار زیاد اتفاق می افتد. این تجربه از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما به طور کلی لذت بخش تر و لذت بخش تر است.

اگر می خواهید دائماً این لحظات خوش را تجربه کنید، قرص هایی برای آلت تناسلی بزرگ انتخاب مناسبی خواهد بود. با مصرف آلت تناسلی بزرگ قبل از مقاربت، می توانید انزال قوی و با لذت بیشتری داشته باشید.

برخی از داروخانه های آنلاین همانند فروشگاه زوجیم ادعا می کنند که قرص های بزرگ آلت تناسلی دارای اثرات دائمی افزایش اندازه هستند. اما چنین ادعایی درست نیست. زیرا قرص بیگ آلت تناسلی برای استفاده روزانه نیست و اندازه آلت تناسلی موقتی است تا از انزال بیشتر در حین رابطه جنسی لذت ببرید.

اگر به دنبال محصولاتی برای افزایش سایز آلت تناسلی خود هستید، کیت منحصر به فرد گودمن را به شما پیشنهاد می کنیم.

چگونه از قرص های آلت تناسلی بزرگتر استفاده کنیم؟

مصرف توصیه شده: یک قرص 20 دقیقه قبل از فعالیت جنسی مصرف شود.

این دارو برای مردان بالای 21 سال مناسب است.

هر 48 ساعت اجازه دارید دوباره قرص های بزرگ را مصرف کنید.

جزئیات: جعبه 6800 میلی گرم * 12 قرص. تاریخ انقضا: 3 سال از تاریخ تولید.

حفاظت در استفاده از قویترین داروی کلفت کننده:

پس از مصرف قرص؛ اگر نعوظ قوی دارید یا رابطه جنسی طولانی مدت دارید، آب سرد بنوشید و هیدرولیز کنید.

مزایای استفاده از قرص BIG PENIS

ضخیم شدن با افزایش رشد عضلات در آلت تناسلی مردانه

بدون نیاز به نسخه

عملکرد صحیح اندام های تناسلی

درمان موثر انزال زودرس و ناتوانی جنسی

افزایش قوای جنسی و نعوظ

بهبود کیفیت زندگی زناشویی

رشد سریع هورمون ها را برای تحریک و افزایش میل جنسی تحریک می کند

مدت زمان رابطه را افزایش دهید

ایجاد اعتماد به نفس

اثرات طولانی مدت بر روی بدن تا 48 ساعت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1343
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5037
  • بازدید ماه : 11698
  • بازدید سال : 184033
  • بازدید کلی : 849817
  • کدهای اختصاصی