loading...

لیمون

بازدید : 8434
پنجشنبه 23 آذر 1402 زمان : 20:06

سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس: با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات سیستم دیجیتال بسیار ارتقا یافته و از مدل سنتی با تکنولوژی روز ارتقا یافته و به یک سالن چند منظوره تبدیل شده است. این سیستم امکانات بی نظیری را در اختیار مدیران و شرکت کنندگان در جلسات قرار می دهد. جلسات هوشمند با عملکردهایی مانند عکاسی، ذخیره سازی خودکار، رای گیری، ترجمه همزمان و مدیریت جلسات با نرم افزار ویژه برای سیستم های جلسات دیجیتال موجود است. سیستم کنفرانس تجهیزات است، برای هر یک یک کنسول با میکروفون کنفرانس و بلندگو است. یکی از مزیت های اصلی این سیستم مدیریت موثر، تشکیل جلسات و جلوگیری از گفتگوی همزمان افراد مختلف با یکدیگر است. از دیگر قابلیت های این سامانه می توان به ایجاد جدول زمانی برای بلندگوها، فعال سازی و غیرفعال سازی سالن های نمایش با نرم افزار، ایجاد صف و صف درخواست ها اشاره کرد که سیستم های مدرن می توانند آن ها را در اختیار مدیران جلسات قرار دهند. همچنین از دیگر امکانات سالن با سیستم جلسات، امکان مستندسازی صوتی و تصویری جلسه می باشد. یعنی بدون نیاز به فیلمبردار با اتصال به سیستم کنفرانس با دوربین ربات می توان هر کنسولی که سوئیچ می کند و دوربین سند روی بلندگو قرار داد. دوربین و فیلمبرداری هر جلسه در پایان همان جلسه تهیه می شود.


فناوری‌ها و فناوری‌های پیشرفته در تمام فعالیت‌های روزانه تعبیه شده‌اند و بسیاری از این فعالیت‌ها بدون این دستگاه‌ها عملکرد مورد نیاز را ندارند یا بدون دسترسی به رایانه، شبکه و سیستم‌های صوتی قابل استفاده نیستند. سیستم های صوتی و تصویری نیز ارتباط بهتر و با کیفیت تری را بین افراد تسهیل می کنند. این دستگاه ها در سالن اجتماعات آمفی تئاتر، سالن اجتماعات و کنفرانس به وضوح دیده می شوند. حال اگر سالن مذکور این تجهیزات را نداشته باشد عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. در سالنی مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری مناسب، ارتباط بین سخنرانان و میهمانان راحت‌تر بوده و مخاطب از کیفیت بهتری برخوردار است. به وضوح می توان دریافت که تمامی سازمان های دولتی و خصوصی و حتی شرکت ها سالن هایی را برای این منظور در محله های خود ایجاد کرده اند و تمامی جلسات را در این گونه سالن ها برگزار می کنند. یکی از سالن های پرکاربرد سالن کنفرانس است. اتاق جلسه مجهز به ابعاد و محیط مورد نظر می باشد. اندازه و ابعاد این تالار نقش مهمی در دکوراسیون و سیستم های صوتی و تصویری دارد. برخی از این اتاق های کنفرانس فرلیچر دارای چیدمان و تزئینات خاصی هستند، بیشتر اتاق های کنفرانس از مبلمان U شکل استفاده می کنند، گاهی اوقات اتاق های کنفرانس دارای چیدمان های متغیری مانند سیستم های صوتی و تصویری، صندلی های طراح و میز هستند. وی گفت: این ابزار که مختص سالن مورد نظر است را می توان از نظر کاربردی ابزاری عمومی و ابزاری حرفه ای و تخصصی نامید. او از تجهیزات تخصصی مانند سیستم های اطلاعاتی، نمایشگرها، تصویربرداری، شبکه ها و سیستم های ارتباط جمعی صحبت کرد. از نظر طبقه بندی و اولویت بندی این سیستم، اتاق جلسه ابزار اصلی است. از سیستم کنفرانس برای ارتباط موثر بین شرکت کنندگان و مدیر سالن کنفرانس استفاده می شود که این ارتباط صوتی و تصویری علاوه بر ارتباط بین شرکت کنندگان، عمدتاً ارتباط بین شرکت کنندگان سالن کنفرانس و رئیس سالن کنفرانس خواهد بود. ملاقات. با یک سیستم بحث و گفتگوی مناسب بین شرکت کنندگان. و رئیس جلسه بسیار موثر خواهد بود و هر سخنران را راحت تر می کند و مطالب را منتقل می کند.

دستگاه مذکور شامل مجموعه ای از میکروفون های سیستم صوتی کنفرانس، مرکز کنترل یا منبع تغذیه و یک برد ارتباطی می باشد. به طور کلی میکروفون کنفرانس از یک جعبه با تجهیزات داخلی و یک میکروفون تشکیل شده است.میکروفون نصب شده در این سیستم با توجه به نوع تولید در سایزهای مختلفی تولید می شود که معمولا بین 35 سانتی متر تا 45 سانتی متر می باشد. در برخی موارد، این ابعاد متفاوت است. میکروفون کپسولی در بالای این میکروفون نصب شده است که می تواند صدای گوینده را بگیرد. در سیستم میکروفون جلسه و کنفرانس از خازن، کپسول های کاردیوئید و سوپر کاردیوئید استفاده می شود. این میکروفن شفت یا یک لوله خرطومی (goosene ck) وجود دارد که خاصیت ارتجاعی و تحرک آن باعث حرکت و استفاده بهینه سمت بلندگو می شود و در نهایت این شفت و لوله خرطومی به جعبه مورد نظر متصل می شوند. در جعبه میکروفون کنفرانس علاوه بر تجهیزاتی مانند پنل الکترونیکی، کلید داخلی و بلندگو و کابل ارتباطی بین سیستم های مذکور، می توان به وجود کلید یا کلید چرخشی در جعبه در سوال روشن و خاموش کردن میکروفن کنفرانس که با هر سوئیچ روشن و خاموش می شود این امکان را به شرکت کننده می دهد که با جابجایی ارتباط خود با دیگران را مدیریت کند و در نهایت بلندگو و میکروفون داخلی کنفرانس صدای سخنران را به محیط پخش می رساند. و به شنیدن سایر شرکت کنندگان لازم به ذکر است که سیستم های کنفرانس با توجه به نیاز سالن و تعداد شرکت کنندگان نصب و تنظیم می شود که کلیه میکروفون های کنفرانس به صورت سری به یکدیگر و در نهایت به مرکز کنترل یا برق سیستم متصل می شوند. عرضه. مرکز کنترل در واحد فوق واحدی است که تمامی میکروفن های کنفرانس به آن متصل شده و تغذیه می شود. مرکز کنترل چندین گزینه برای مدیریت صدای اتاق کنفرانس دارد. کنترل صدا مانند فرکانس های باس بالا و همچنین دارای خروجی های مختلف با کاربردهای مختلف می باشد.

از دیدگاه کلی می توان سیستم جلسات را به دو دسته ساده یا آنالوگ و پیشرفته یا دیجیتال تقسیم کرد. در سیستم جلسه، صدای گوینده جدا شده است و امکان پخش یا ضبط تصویر شرکت کنندگان در هر جلسه وجود دارد. در سیستم آنالوگ ذکر شده در بالا، صدای گوینده از طریق خطوط ارتباطی مرکز کنترل و از طریق همان کابل های داخل میکروفون کنفرانس منتقل می شود. صدا برای ایجاد صدای بسیار بهتر و بهتری که در اتاق های جلسات بزرگ نیز استفاده می شود. نوع دیگری از سیستم جلسات (دیجیتال)، با قرار دادن دوربین هوشمند در راهروها، همزمان صدای گوینده شنیده می شود و تصویر همان فرد روی صفحه نمایش داده می شود. مطابق با نیازهای مدرن مراکز عمومی و سالن های کنفرانس، سیستم دیجیتال به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد و پس از تعویض هر یک از میکروفن های دوربین های دیجیتال و یا دوربین های نصب شده، تصویر فرد مورد نظر به صورت خودکار ثبت می شود.حالت خاصی که سیستم می باشد. با قابلیت نمایش تصویر بر روی صفحه نمایش LED و یا داده شده به پروژکتور، همچنین می توانید صدا و تصویر مورد نظر را ضبط و ذخیره کنید. امروزه سیستم های کنفرانس دارای گزینه های مختلفی از جمله سیستم صوتی عمومی، سیستم ردیابی خودکار، کدگذاری و ... می باشند که بنا به درخواست مشتری در سالن های مورد نظر نصب و راه اندازی می شوند.

جامعه سامی

شرکت آوای سده پژواک با توجه به نیاز مشتریان خود دارای دو سیستم مشابه یک سیستم می باشد و همچنین سعی در ساخت موارد مختلف و تکمیل مجموعه میکروفون های کنفرانس خود دارد. لازم به ذکر است که این شرکت در زمینه صدای عمومی نیز محصولاتی تولید می کند. دارای انواع دیگری مانند قفسه صدا، منبع تغذیه، تقویت کننده، میکسر صدا، مینی رک، بلندگوهای ستونی ضد آب، بلندگوهای حرفه ای اتاق کنفرانس و غیره است. سیستم های کنفرانس BD-900 و AN-67 از قابل مقایسه ترین میکروفون های کنفرانس تولید شده توسط این شرکت هستند. یکی از پرفروش ترین سیستم ها در تمام نقاط ایران می باشد. علاوه بر این، مدل AN-67 با فناوری جدید دارای. سیستم قابل حمل در برابر نویز مقاوم است و جعبه صدا و سیگنال صوتی خوبی در منبع تغذیه دارد. علاوه بر این، مرکز کنترل سیستم AN-67 است. اندازه ها و نیازهای متفاوتی نسبت به نیاز مشتری در اتاق کنفرانس دارد. از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت (با توجه به آخرین ترندها در اتاق های کنفرانس) می توان به مدل TS-1502 اشاره کرد. این سیستم دارای طراحی عالی با سیستم ردیابی دیجیتال است و یکی از پرکاربردترین میکروفون های کنفرانس می باشد. لطفا توجه داشته باشید که کلیه محصولات این شرکت ممکن است با علامت تجاری سامی به فروش برسد. نظرات و رضایت مشتریان در کنار گارانتی استثنایی محصولات این شرکت، گویای کیفیت محصولات شرکت آوای سده پژواک و برند سامی است.

ابزارهای سیستمی و سیستمی

قبل از هر توضیحی، توضیح و تشریح سیستم و سخت افزار سیستم مورد نیاز است. سیستم چیست؟ هر ابزار، لوازم جانبی یا لوازم جانبی عملکرد خاص خود را دارد و هنگامی که در لوازم جانبی یا لوازم جانبی دیگری گنجانده شود، فرآیند و هدف مشترکی را دنبال می کند. یک گروه متشکل از افرادی با یک هدف خاص، تعدادی ابزار و تجهیزات است که با هم کار می کنند تا یک کار خاص را انجام دهند. مثلا، ؛ شما می توانید ماشین را به عنوان یک سیستم ببینید! هر قسمت از خودرو عملکرد خاصی را انجام می دهد. کاربراتور وسیله ای است که سوخت را به خودرو یا خودرو تزریق می کند، رادیاتور وظیفه خنک سازی موتور خودرو را بر عهده دارد، موتور خودرو نیروی لازم برای راندن خودرو و...

آیا این قطعات و لوازم جانبی به تنهایی می توانند پاسخگوی نیازهای ما باشند؟ عملکرد ماشین چگونه است؟ حرکت انسان و استفاده از آن برای رسیدن به مقصد! همه این دستگاه ها به هدف کلی استفاده از خودرو دست می یابند. و با تزریق سوخت از طریق کاربراتور و خنک کردن موتور خودرو با رادیاتور. در نهایت موتور خودرو نیرو را به چرخ ها منتقل می کند و خودرو شروع به حرکت می کند. با همکاری این دستگاه با راننده یا اپراتور، خودرو حرکت کرده و افراد را به مقصد منتقل می کند. این یک نمونه کوچک از سیستم است.

لازم به ذکر است که اکثر سیستم ها به یک اپراتور یا کاربر نیاز دارند. مسئولیت استفاده از سیستم بر عهده اپراتور است. این اوست که تصمیم می گیرد سیستم مورد نظر چگونه کار کند یا بازده خاصی داشته باشد. مثال دیگری که می توان در مورد سیستم ذکر کرد: سیستم کامپیوتری، سیستم آب و هوا، سیستم روشنایی عمومی، بتن تر که سیستم بدن انسان است که هر قسمت فقط یک عملکرد خاص را انجام می دهد و مجموع اینها. ناگفته نماند که اجزاء بدن انسان هستند و سیستم ها را به صورت کلی توصیف می کنند و اجزای زیرسیستم را در نظر نمی گیرند. بنابراین سیستم و سیستم ها از عناصری تشکیل شده اند که برای رسیدن به یک هدف خاص با هم کار می کنند.

سیستم میکروفون کنفرانس سیستمی است که در آن چندین دستگاه ارتباطی یک سیستم کنفرانس ایجاد می کنند. امروزه دستگاه هایی که مردم استفاده می کنند اغلب دارای سیستم هستند و به ندرت پیش می آید که این دستگاه ها به صورت مستقل کار کنند. فکر می کنم کوچکترین راهی که می توانم به آن فکر کنم، قلمی است که در حین نوشتن این فصل در دست دارم. یک لوله پلاستیکی که بدنه را تشکیل می‌دهد، یک لوله نازک که جوهر را نگه می‌دارد، نوک خودکاری که یک میله فلزی دارد و در نهایت یک توپ یا دایره که روی کاغذ حرکت می‌کند و جوهر را به کاغذ می‌رساند. پس از این قلم می توان آن را سیستمی نامید که از یک لوله پلاستیکی، یک میله فلزی و یک توپ تشکیل شده است و هدف از این سیستم نوشتن و نوشتن عنوان است. در زیر جزئیات بیشتری در مورد روند و ساختار جلسه آورده شده است.

فرمت کنفرانس

سیستم های کنفرانس به دو مدل آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. در واقع سیستم آنالوگ مدل قدیمی و سیستم دیجیتال مدل فعلی سیستم کنفرانس است. یک سیستم آنالوگ نسبت به مدل دیجیتال قابلیت های کمتری دارد. این سیستم قابلیت دریافت صدای بلندگو، تقویت آن و ارسال برای پخش توسط سیستم صوتی را دارد. اما سیستم دیجیتال مزیت های دیگری نیز دارد که علاوه بر امکانات ذکر شده در مطلب بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مهارت در سیستم های دیجیتال

ادغام با سیستم تصویربرداری اتاق: به این ترتیب هر میکروفون جلسه در سیستم تصویربرداری به سمت آن هدایت می شود و تصویر فرد حاضر در جلسه را ذخیره می کند. سیستم رای گیری: به دلیل رای گیری دیجیتال، قابلیت اطمینان و اعتماد بسیار بالاست. در عین حال، در این فرم، سیستم ابزارهای مختلفی از جمله احراز هویت کاربر، گزارش گیری و غیره را ارائه می دهد. یکی دیگر از جنبه های سیستم کنفرانس دیجیتال، ترجمه همزمان است. از آنجایی که محتوای جلسه برای همه قابل درک است، از تفسیر همزمان استفاده می شود.

خرید سیستم کنفرانس

سیستم های کنفرانس مجموعه ای از تجهیزات صوتی هستند که وظیفه اصلی آنها دریافت و ارسال صدا با وضوح بیشتر و کیفیت بهتر است تا صدا به گوش تمام افرادی که در جلسات شرکت می کنند برسد. خرید سیستم کنفرانس مناسب و باکیفیت با توجه به نیاز مشتری و قیمت مناسب یکی از چالش های خرید سیستم کنفرانس می باشد.

سیستم های کنفرانس دو نوع هستند آنالوگ و دیجیتال، سیستم های آنالوگ قدیمی تر هستند و وظیفه آنها دریافت و تقویت و انتقال صدا است اما سیستم های دیجیتال که جدیدتر هستند را می توان با دوربین های رباتیک ترکیب کرد. جلسات

در حال حاضر شرکت ایرانی سامی با ارائه بهترین قیمت در ساخت محصولات خود و انتخاب بهترین نوع مواد یکی از بهترین گزینه ها برای خرید سیستم های مونتاژ در میان نمونه های دیگر می باشد. شرکت سامی علاوه بر ارائه کیفیت بالا و قیمت مناسب، خدمات گارانتی و فروش را نیز ارائه می دهد تا مشتریان با خیالی آسوده نسبت به خرید سیستم های کنفرانس اقدام کنند.

سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس: با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات سیستم دیجیتال بسیار ارتقا یافته و از مدل سنتی با تکنولوژی روز ارتقا یافته و به یک سالن چند منظوره تبدیل شده است. این سیستم امکانات بی نظیری را در اختیار مدیران و شرکت کنندگان در جلسات قرار می دهد. جلسات هوشمند با عملکردهایی مانند عکاسی، ذخیره سازی خودکار، رای گیری، ترجمه همزمان و مدیریت جلسات با نرم افزار ویژه برای سیستم های جلسات دیجیتال موجود است. سیستم کنفرانس تجهیزات است، برای هر یک یک کنسول با میکروفون کنفرانس و بلندگو است. یکی از مزیت های اصلی این سیستم مدیریت موثر، تشکیل جلسات و جلوگیری از گفتگوی همزمان افراد مختلف با یکدیگر است. از دیگر قابلیت های این سامانه می توان به ایجاد جدول زمانی برای بلندگوها، فعال سازی و غیرفعال سازی سالن های نمایش با نرم افزار، ایجاد صف و صف درخواست ها اشاره کرد که سیستم های مدرن می توانند آن ها را در اختیار مدیران جلسات قرار دهند. همچنین از دیگر امکانات سالن با سیستم جلسات، امکان مستندسازی صوتی و تصویری جلسه می باشد. یعنی بدون نیاز به فیلمبردار با اتصال به سیستم کنفرانس با دوربین ربات می توان هر کنسولی که سوئیچ می کند و دوربین سند روی بلندگو قرار داد. دوربین و فیلمبرداری هر جلسه در پایان همان جلسه تهیه می شود.


فناوری‌ها و فناوری‌های پیشرفته در تمام فعالیت‌های روزانه تعبیه شده‌اند و بسیاری از این فعالیت‌ها بدون این دستگاه‌ها عملکرد مورد نیاز را ندارند یا بدون دسترسی به رایانه، شبکه و سیستم‌های صوتی قابل استفاده نیستند. سیستم های صوتی و تصویری نیز ارتباط بهتر و با کیفیت تری را بین افراد تسهیل می کنند. این دستگاه ها در سالن اجتماعات آمفی تئاتر، سالن اجتماعات و کنفرانس به وضوح دیده می شوند. حال اگر سالن مذکور این تجهیزات را نداشته باشد عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. در سالنی مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری مناسب، ارتباط بین سخنرانان و میهمانان راحت‌تر بوده و مخاطب از کیفیت بهتری برخوردار است. به وضوح می توان دریافت که تمامی سازمان های دولتی و خصوصی و حتی شرکت ها سالن هایی را برای این منظور در محله های خود ایجاد کرده اند و تمامی جلسات را در این گونه سالن ها برگزار می کنند. یکی از سالن های پرکاربرد سالن کنفرانس است. اتاق جلسه مجهز به ابعاد و محیط مورد نظر می باشد. اندازه و ابعاد این تالار نقش مهمی در دکوراسیون و سیستم های صوتی و تصویری دارد. برخی از این اتاق های کنفرانس فرلیچر دارای چیدمان و تزئینات خاصی هستند، بیشتر اتاق های کنفرانس از مبلمان U شکل استفاده می کنند، گاهی اوقات اتاق های کنفرانس دارای چیدمان های متغیری مانند سیستم های صوتی و تصویری، صندلی های طراح و میز هستند. وی گفت: این ابزار که مختص سالن مورد نظر است را می توان از نظر کاربردی ابزاری عمومی و ابزاری حرفه ای و تخصصی نامید. او از تجهیزات تخصصی مانند سیستم های اطلاعاتی، نمایشگرها، تصویربرداری، شبکه ها و سیستم های ارتباط جمعی صحبت کرد. از نظر طبقه بندی و اولویت بندی این سیستم، اتاق جلسه ابزار اصلی است. از سیستم کنفرانس برای ارتباط موثر بین شرکت کنندگان و مدیر سالن کنفرانس استفاده می شود که این ارتباط صوتی و تصویری علاوه بر ارتباط بین شرکت کنندگان، عمدتاً ارتباط بین شرکت کنندگان سالن کنفرانس و رئیس سالن کنفرانس خواهد بود. ملاقات. با یک سیستم بحث و گفتگوی مناسب بین شرکت کنندگان. و رئیس جلسه بسیار موثر خواهد بود و هر سخنران را راحت تر می کند و مطالب را منتقل می کند.

دستگاه مذکور شامل مجموعه ای از میکروفون های سیستم صوتی کنفرانس، مرکز کنترل یا منبع تغذیه و یک برد ارتباطی می باشد. به طور کلی میکروفون کنفرانس از یک جعبه با تجهیزات داخلی و یک میکروفون تشکیل شده است.میکروفون نصب شده در این سیستم با توجه به نوع تولید در سایزهای مختلفی تولید می شود که معمولا بین 35 سانتی متر تا 45 سانتی متر می باشد. در برخی موارد، این ابعاد متفاوت است. میکروفون کپسولی در بالای این میکروفون نصب شده است که می تواند صدای گوینده را بگیرد. در سیستم میکروفون جلسه و کنفرانس از خازن، کپسول های کاردیوئید و سوپر کاردیوئید استفاده می شود. این میکروفن شفت یا یک لوله خرطومی (goosene ck) وجود دارد که خاصیت ارتجاعی و تحرک آن باعث حرکت و استفاده بهینه سمت بلندگو می شود و در نهایت این شفت و لوله خرطومی به جعبه مورد نظر متصل می شوند. در جعبه میکروفون کنفرانس علاوه بر تجهیزاتی مانند پنل الکترونیکی، کلید داخلی و بلندگو و کابل ارتباطی بین سیستم های مذکور، می توان به وجود کلید یا کلید چرخشی در جعبه در سوال روشن و خاموش کردن میکروفن کنفرانس که با هر سوئیچ روشن و خاموش می شود این امکان را به شرکت کننده می دهد که با جابجایی ارتباط خود با دیگران را مدیریت کند و در نهایت بلندگو و میکروفون داخلی کنفرانس صدای سخنران را به محیط پخش می رساند. و به شنیدن سایر شرکت کنندگان لازم به ذکر است که سیستم های کنفرانس با توجه به نیاز سالن و تعداد شرکت کنندگان نصب و تنظیم می شود که کلیه میکروفون های کنفرانس به صورت سری به یکدیگر و در نهایت به مرکز کنترل یا برق سیستم متصل می شوند. عرضه. مرکز کنترل در واحد فوق واحدی است که تمامی میکروفن های کنفرانس به آن متصل شده و تغذیه می شود. مرکز کنترل چندین گزینه برای مدیریت صدای اتاق کنفرانس دارد. کنترل صدا مانند فرکانس های باس بالا و همچنین دارای خروجی های مختلف با کاربردهای مختلف می باشد.

از دیدگاه کلی می توان سیستم جلسات را به دو دسته ساده یا آنالوگ و پیشرفته یا دیجیتال تقسیم کرد. در سیستم جلسه، صدای گوینده جدا شده است و امکان پخش یا ضبط تصویر شرکت کنندگان در هر جلسه وجود دارد. در سیستم آنالوگ ذکر شده در بالا، صدای گوینده از طریق خطوط ارتباطی مرکز کنترل و از طریق همان کابل های داخل میکروفون کنفرانس منتقل می شود. صدا برای ایجاد صدای بسیار بهتر و بهتری که در اتاق های جلسات بزرگ نیز استفاده می شود. نوع دیگری از سیستم جلسات (دیجیتال)، با قرار دادن دوربین هوشمند در راهروها، همزمان صدای گوینده شنیده می شود و تصویر همان فرد روی صفحه نمایش داده می شود. مطابق با نیازهای مدرن مراکز عمومی و سالن های کنفرانس، سیستم دیجیتال به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد و پس از تعویض هر یک از میکروفن های دوربین های دیجیتال و یا دوربین های نصب شده، تصویر فرد مورد نظر به صورت خودکار ثبت می شود.حالت خاصی که سیستم می باشد. با قابلیت نمایش تصویر بر روی صفحه نمایش LED و یا داده شده به پروژکتور، همچنین می توانید صدا و تصویر مورد نظر را ضبط و ذخیره کنید. امروزه سیستم های کنفرانس دارای گزینه های مختلفی از جمله سیستم صوتی عمومی، سیستم ردیابی خودکار، کدگذاری و ... می باشند که بنا به درخواست مشتری در سالن های مورد نظر نصب و راه اندازی می شوند.

جامعه سامی

شرکت آوای سده پژواک با توجه به نیاز مشتریان خود دارای دو سیستم مشابه یک سیستم می باشد و همچنین سعی در ساخت موارد مختلف و تکمیل مجموعه میکروفون های کنفرانس خود دارد. لازم به ذکر است که این شرکت در زمینه صدای عمومی نیز محصولاتی تولید می کند. دارای انواع دیگری مانند قفسه صدا، منبع تغذیه، تقویت کننده، میکسر صدا، مینی رک، بلندگوهای ستونی ضد آب، بلندگوهای حرفه ای اتاق کنفرانس و غیره است. سیستم های کنفرانس BD-900 و AN-67 از قابل مقایسه ترین میکروفون های کنفرانس تولید شده توسط این شرکت هستند. یکی از پرفروش ترین سیستم ها در تمام نقاط ایران می باشد. علاوه بر این، مدل AN-67 با فناوری جدید دارای. سیستم قابل حمل در برابر نویز مقاوم است و جعبه صدا و سیگنال صوتی خوبی در منبع تغذیه دارد. علاوه بر این، مرکز کنترل سیستم AN-67 است. اندازه ها و نیازهای متفاوتی نسبت به نیاز مشتری در اتاق کنفرانس دارد. از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت (با توجه به آخرین ترندها در اتاق های کنفرانس) می توان به مدل TS-1502 اشاره کرد. این سیستم دارای طراحی عالی با سیستم ردیابی دیجیتال است و یکی از پرکاربردترین میکروفون های کنفرانس می باشد. لطفا توجه داشته باشید که کلیه محصولات این شرکت ممکن است با علامت تجاری سامی به فروش برسد. نظرات و رضایت مشتریان در کنار گارانتی استثنایی محصولات این شرکت، گویای کیفیت محصولات شرکت آوای سده پژواک و برند سامی است.

ابزارهای سیستمی و سیستمی

قبل از هر توضیحی، توضیح و تشریح سیستم و سخت افزار سیستم مورد نیاز است. سیستم چیست؟ هر ابزار، لوازم جانبی یا لوازم جانبی عملکرد خاص خود را دارد و هنگامی که در لوازم جانبی یا لوازم جانبی دیگری گنجانده شود، فرآیند و هدف مشترکی را دنبال می کند. یک گروه متشکل از افرادی با یک هدف خاص، تعدادی ابزار و تجهیزات است که با هم کار می کنند تا یک کار خاص را انجام دهند. مثلا، ؛ شما می توانید ماشین را به عنوان یک سیستم ببینید! هر قسمت از خودرو عملکرد خاصی را انجام می دهد. کاربراتور وسیله ای است که سوخت را به خودرو یا خودرو تزریق می کند، رادیاتور وظیفه خنک سازی موتور خودرو را بر عهده دارد، موتور خودرو نیروی لازم برای راندن خودرو و...

آیا این قطعات و لوازم جانبی به تنهایی می توانند پاسخگوی نیازهای ما باشند؟ عملکرد ماشین چگونه است؟ حرکت انسان و استفاده از آن برای رسیدن به مقصد! همه این دستگاه ها به هدف کلی استفاده از خودرو دست می یابند. و با تزریق سوخت از طریق کاربراتور و خنک کردن موتور خودرو با رادیاتور. در نهایت موتور خودرو نیرو را به چرخ ها منتقل می کند و خودرو شروع به حرکت می کند. با همکاری این دستگاه با راننده یا اپراتور، خودرو حرکت کرده و افراد را به مقصد منتقل می کند. این یک نمونه کوچک از سیستم است.

لازم به ذکر است که اکثر سیستم ها به یک اپراتور یا کاربر نیاز دارند. مسئولیت استفاده از سیستم بر عهده اپراتور است. این اوست که تصمیم می گیرد سیستم مورد نظر چگونه کار کند یا بازده خاصی داشته باشد. مثال دیگری که می توان در مورد سیستم ذکر کرد: سیستم کامپیوتری، سیستم آب و هوا، سیستم روشنایی عمومی، بتن تر که سیستم بدن انسان است که هر قسمت فقط یک عملکرد خاص را انجام می دهد و مجموع اینها. ناگفته نماند که اجزاء بدن انسان هستند و سیستم ها را به صورت کلی توصیف می کنند و اجزای زیرسیستم را در نظر نمی گیرند. بنابراین سیستم و سیستم ها از عناصری تشکیل شده اند که برای رسیدن به یک هدف خاص با هم کار می کنند.

سیستم میکروفون کنفرانس سیستمی است که در آن چندین دستگاه ارتباطی یک سیستم کنفرانس ایجاد می کنند. امروزه دستگاه هایی که مردم استفاده می کنند اغلب دارای سیستم هستند و به ندرت پیش می آید که این دستگاه ها به صورت مستقل کار کنند. فکر می کنم کوچکترین راهی که می توانم به آن فکر کنم، قلمی است که در حین نوشتن این فصل در دست دارم. یک لوله پلاستیکی که بدنه را تشکیل می‌دهد، یک لوله نازک که جوهر را نگه می‌دارد، نوک خودکاری که یک میله فلزی دارد و در نهایت یک توپ یا دایره که روی کاغذ حرکت می‌کند و جوهر را به کاغذ می‌رساند. پس از این قلم می توان آن را سیستمی نامید که از یک لوله پلاستیکی، یک میله فلزی و یک توپ تشکیل شده است و هدف از این سیستم نوشتن و نوشتن عنوان است. در زیر جزئیات بیشتری در مورد روند و ساختار جلسه آورده شده است.

فرمت کنفرانس

سیستم های کنفرانس به دو مدل آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. در واقع سیستم آنالوگ مدل قدیمی و سیستم دیجیتال مدل فعلی سیستم کنفرانس است. یک سیستم آنالوگ نسبت به مدل دیجیتال قابلیت های کمتری دارد. این سیستم قابلیت دریافت صدای بلندگو، تقویت آن و ارسال برای پخش توسط سیستم صوتی را دارد. اما سیستم دیجیتال مزیت های دیگری نیز دارد که علاوه بر امکانات ذکر شده در مطلب بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مهارت در سیستم های دیجیتال

ادغام با سیستم تصویربرداری اتاق: به این ترتیب هر میکروفون جلسه در سیستم تصویربرداری به سمت آن هدایت می شود و تصویر فرد حاضر در جلسه را ذخیره می کند. سیستم رای گیری: به دلیل رای گیری دیجیتال، قابلیت اطمینان و اعتماد بسیار بالاست. در عین حال، در این فرم، سیستم ابزارهای مختلفی از جمله احراز هویت کاربر، گزارش گیری و غیره را ارائه می دهد. یکی دیگر از جنبه های سیستم کنفرانس دیجیتال، ترجمه همزمان است. از آنجایی که محتوای جلسه برای همه قابل درک است، از تفسیر همزمان استفاده می شود.

خرید سیستم کنفرانس

سیستم های کنفرانس مجموعه ای از تجهیزات صوتی هستند که وظیفه اصلی آنها دریافت و ارسال صدا با وضوح بیشتر و کیفیت بهتر است تا صدا به گوش تمام افرادی که در جلسات شرکت می کنند برسد. خرید سیستم کنفرانس مناسب و باکیفیت با توجه به نیاز مشتری و قیمت مناسب یکی از چالش های خرید سیستم کنفرانس می باشد.

سیستم های کنفرانس دو نوع هستند آنالوگ و دیجیتال، سیستم های آنالوگ قدیمی تر هستند و وظیفه آنها دریافت و تقویت و انتقال صدا است اما سیستم های دیجیتال که جدیدتر هستند را می توان با دوربین های رباتیک ترکیب کرد. جلسات

در حال حاضر شرکت ایرانی سامی با ارائه بهترین قیمت در ساخت محصولات خود و انتخاب بهترین نوع مواد یکی از بهترین گزینه ها برای خرید سیستم های مونتاژ در میان نمونه های دیگر می باشد. شرکت سامی علاوه بر ارائه کیفیت بالا و قیمت مناسب، خدمات گارانتی و فروش را نیز ارائه می دهد تا مشتریان با خیالی آسوده نسبت به خرید سیستم های کنفرانس اقدام کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 18

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 979
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1029
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 6692
  • بازدید ماه : 33019
  • بازدید سال : 168461
  • بازدید کلی : 834245
  • کدهای اختصاصی